sobota, 21 września 2013

It takes hands to build a house, but only hearts can build a home


14 komentarzy:

  1. Pięknie, cudnie, ślicznie i nie wiem co jeszcze napisać;)

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię niebieski w połączeniu z bielą. Ogólene wrażenie jest dobre ,ale sama kompozycja jest przeciętną -za dużo naczyń . Widziałam już dużo lepsze tu twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądre słowa napisałaś ^^
    Niesamowity apartament, taki nowoczesny. Podobają mi się dwa niebieskie wazony obok świeczek.

    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zakochałam się w tej aranżacji . Uwielbiam te kolory
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wnętrze ;* ♥

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio wszystko na niebiesko. pieknie ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, ale zmieniłabym widok za oknem. Poza tym szczegółem jet ładnie
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłaś lepsze aranżacje, ale ta też jest bardzo dobra. Rzeczywiście widok za oknem gryzie się z resztą
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, zwłaszcza, że podoba mi się połączenie białego z granatowym, ale ten widok za oknem trochę psuje ten efekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorystyka , kolorystyka i jeszcze raz wykończenie ^.^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze