sobota, 28 czerwca 2014

Aktualna Oferta

Aktualna Oferta urządzania wnętrz, pomocy przy dekorowaniu, napisania opinii.
Urządzam, dekoruję, pomagam, doradzam, oceniam
 Z okazji sporej ilości czasu, którą teraz dysponuję + przymusem siedzenia/leżenia w łóżku ponownie oferuję swoje usługi w zakresie:
- zaprojektowania i urządzenia wnętrza na Stardoll,
- pomocy przy wykończeniu istniejącego pokoju na Stardoll,
- napisania opinii wraz z pomysłami na wykończenie pomieszczenia na Stardoll.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Do tej pory wielu uczestników gry na Stardoll skorzystało już z mojej oferty. Później zawiesiłam działalność. Przeglądając starsze posty na tym blogu natkniecie się na moje projekty w apartamentach innych osób. Nigdy nie spotkałam się z reklamacją. Zawsze na koniec otrzymywałam pochwały i wyrazy uznania co bardzo mnie cieszyło.


 Jak to wszystko funkcjonuje? ZASADY:
- Żeby urządzić apartament potrzebne są meble. Zanim zgłosisz się do mnie upewnij się czy masz wystarczającą ilość rzeczy, z których będę mogła wykonać aranżację. 
- Wykonuję swoją pracę w jeden dzień, przeważnie wieczorem. Po wykonaniu wnętrza zostawiam wpis w księdze gości zamawiającego, że zakończyłam pracę lub informuję na gg.
- Aby zapisać gotowy pokój muszę być zalogowana na koncie osoby zamawiającej, tzn. że muszę znać hasło. Jeśli jednak nie masz ochoty mi go podawać - zamów moje usługi bez hasła. Ja prześlę ci screeny lub udostępnię je na blogu, a wtedy zamawiający na podstawie zdjęć sam ustawi przedmioty w swoim apartamencie.
- Dobrze jest gdy poznam gust, specjalne życzenia zamawiającego dotyczące apartamentu. Wtedy postaram się dopasować do jego wizji i wykonać swoją pracę tak by pasowała do jego koncepcji.
- Opłaty za moje usługi przyjmuję przed wykonaniem pracy, dopiero po zapłacie zabieram się do pracy lub umawiam na pasujący termin. Często wysyłam do apartamentu osoby zamawiającej prezenty ze swojego konta.
                   -----------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------
CENNIK:
Metamorfoza istniejącego wnętrza - 50sd + prowizja Stardoll
Urządzenie całego zwykłego pokoju - 100sd + prowizja Stardoll
Urządzenie całego dużego pokoju (np. Yacht) - 200sd + prowizja Stardoll
Ocena/Komentarz pokoju - 0sd :))

Żeby można było mówić o metamorfozie, wnętrze musi posiadać podłogę, ściany (lub nie), jakieś podstawy tzn. musi być widoczny pomysł na apartament, trochę mebli już ustawionych. 

KONTAKT W TEJ SPRAWIE:
na gg: 45867835
na Stardoll, w księdze gości: AnnDoll88

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł :S Czekam na efekty
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też. kiedyś co drugi wieczór miałam przez to zajęty na stardoll. zobaczymy jak będzie teraz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również czekam na rezultaty:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czekam na rezultaty:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłoszę się, jednak na razie nie mam funduszy ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze