piątek, 20 września 2013

Niebieskie serduszko AnnDoll88

Niebieskie serduszko z niezapominajek nie tylko super wygląda na obrazku ale także można je wykorzystać we wnętrzu. To dużo ciekawsze rozwiązanie niż zwykły bukiet! 
- Aby ułożyć moje serduszko potrzebnych jest 6 kwiatków niezapominajek, które otrzymać można jedynie w prezencie. Bardzo lubię te kwiaty i często wykorzystuję je w apartamencie bo mam ich dość dużo. 
Niezapominajki układamy w kształt serca [odpowiednio zmniejszając i obracając poszczególne z nich] następnie umieszczamy je na wazonie lub donicy [najlepiej zakryć coś co już w niej rośnie kwadratem w kolorze tła wnętrza]. I gotowe, cieszymy się śliczną, romantyczną, niebieską ozdobą!

Jak wam podoba się takie rozwiązanie? Serduszka i inne kształty możemy ułożyć także z innych, dostępnych roślin|przedmiotów w SuiteShop. Pewnie jeszcze pokażę wam coś takiego.

17 komentarzy:

  1. Jeszcze nie dostałam nigdy takich niezapominajek, ale chętnie namówię innych do takiego kupna dla mnie ^^ Ładnie się prezentuje i spróbuje coś takiego wykorzystać.

    Myślałam że zrobisz posty tak w sobotę i w niedziele więc dzisiaj sobie odpuściłam wchodzenia na blog a tu widzę że chyba z 4 posty nowe ! Szalejesz :D

    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku, uwielbiam błękit. naprawdę cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love it! - applemartini

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, bardzo mi się podoba, miła odmiana dla tradycyjnego bukiety
    sunflwer

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jeju jak ślicznie *.* Chciałabym mieć taki pokój &.&

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to pięknie, rewelacyjny pomysł. Możliwe, że wykonam coś w tym rodzaju, w moim apartamencie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całaść swietnie wygląda i bardzo mi się podoba
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW kocham!Wszystko pięknie wygląda, a serduszko cudne!
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł, wart zapamiętania, moja ulubione tonacja kolorystyczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam połączenie bieli i błękitu w aranżacjach. Świetny pomysł na serduszko
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze