niedziela, 22 września 2013

Oceny|Metamorfozy


- xxlena4444xx –
Miło mi się zrobiło gdy zobaczyłam mój obrazek ale zdjęłabym go z tej ściany i może wykorzystała w innym pokoju. Fajnie, że starałaś się połączyć kuchnię z częścią gościnno-wypoczynkową domu. Plus masz też za kolory! Oto wnętrze Leny:

  • ♥ ograniczenie do kilku kolorów,
  • ♥ śliczne dekoracje,
  • ♥ połączenie dwóch pomieszczeń: kuchnio-pokój,
  • ♥ fajny pomysł,
  • ♥ użycie półpiętra,
  • X niepasujący dywan-komiks,
  • X okap przyczepiony do okna [?],
  • X niewykorzystana powierzchnia.
Skorzystałam z obiektów znajdujących się w całym twoim apartamencie. Wyraźnie oddzieliłam część pokoju, w którym znajduje się kuchnia od reszty wnętrza [szklane panele, zasłony]. Plastikowe krzesło wstawiłam do kuchni, a na jego miejscu pojawiła się wygodna sofa z poduszkami. Nie wiem o co chodziło z czarnymi stolikami, które ukryłaś za schodami, zrobiłam z nich coś w stylu półek; gdyby było więcej talerzy można by było je na nich poustawiać. Zmieniłam oświetlenie w kuchni, wstawiłam świeże kwiaty. Po tej zmianie nawet kiciuś postanowił przenieść się ze swoim dywanikiem do tego pokoju ;) Zobaczcie jak to wyszło:


- klaudialigenza –
Bardzo mi się podobają wnętrza, które robi Klaudia. To, do którego zajrzałam także jest ok ale jednak coś więcej bym tu dodała. Zobaczcie apartament Klaudii:


  • ♥ wybranie ładnych mebli,
  • ♥ śliczny obrazek w ramce,
  • ♥ dobrze dobrane, współgrające ze sobą kolory,
  • X niewykorzystane miejsce;
  • X pusty stolik, na którym aż prosi się coś postawić.
Znów więc pogrzebałam w innych twoich pokojach i trochę pozmieniałam wnętrze. Jak widać poszłam na całość, zajęłam się częścią pokoju, w której stoi fotel; zostawiłam go na swoim miejscu. Ale za to zmieniłam prawie wszystko co go otacza. Dodałam trochę bieli do tego pokoju. Nie wiem czy nie przesadziłam z ilością rzeczy. Sama nie wiem, która wersja jest lepsza. Oceńcie sami:

 
- synopsa -
Odwiedziłam także apartament, którego właścicielką jest synopsa. I całkiem niepotrzebnie tam weszłam (: no kliknęłam przy okazji 5 gwiazdek jedyne co mogłam zrobić – bo to co zobaczyłam nie potrzebuje żadnej mojej ingerencji, a nawet nie śmiałabym wtykać tam swoich rączek. Synopsa ma apartament w swoim własnym, ciekawym stylu.  Szkoda tylko, że tak mało pokoi ma otwartych ale wiadomo meblowanie wnętrz wymaga czasu. Także pokazuję wam jej apartament bez moich przeróbek:


  • ♥ świetne pomysły,
  • ♥ super dobrane kolory,
  • ♥ niepowtarzalny styl,
  • ♥ dbałość w wykończeniach,
  • ♥ oddaje klimat zamieszkanego domu,
  • X chciałabym zobaczyć więcej ;c
  • X miejscami jest ponuro i smutno..

14 komentarzy:

  1. Karolino piszę w imieniu Natalii(mariksza) i swoim. Wnętrza użytkowniczek są bardzo ładne. Lecz po Twojej integrencji w nich wyglądają jeszcze lepiej. Udane metamorfozy, wnętrze klaudialigenza po Twojej przemianie bardzo, ale to bardzo nam się podoba. Ja osobiście powiedziałam wielkie WOW! Zarąbiście po prostu - kocham ♥. Cudne, cudne, cudne...nie mogę wyjść z podziwu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Karolino za metamorfozę i ocenę. Zgadzam się z tobą, że moje wnętrze jest puste, ale nie mogłam znaleść odpowiednich rzeczy ;) Natomiast twoja metamorfoza jest cudowna ! Zakochałam się ! :*

    Klaudia - klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  3. najładniejsze wnętrze stworzyła klaudialigenza, szkoda tylko że synopsa to zasrana kopiara!
    _greenn_

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za metamorfozę mojego pokoju :) przejrzałam na oczy i spróbuję zrobić parę poprawek w moim pokoju. Kiedy robiłam ten apartament wahałam się z położeniem dywanu i jakoś zapomniałam go usunąć ^^

    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, jest mi bardzo miło, że uważasz mój apartament za świetny ! ;)
    _greenn_ widzę, że dalej ciągniesz niepotrzebnie tą sprawę... pokój został zlinwidowany, jeśli nie zauważyłeś. ale cóż, trzeba sobie jakoś wynagradzać brak życia towarzyskiego :)

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne metamorfozy , bardzo spodobał mi się pokój synopsa
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely work on these rooms ♡ - Applematini

    OdpowiedzUsuń
  8. Wnetrza po metamorfozach wygladaja swietnie, Twoj blog jest wspanialym zrodlem inspiracji, jestes bardzo utalentowana osoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre metamorfozy, a ostatni pokój jest naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze