piątek, 23 sierpnia 2013

... wspomnienia

Pamiętacie zamieszczane na blogu Magazyny AnnDoll88? (: Ja bardzo miło wspominam zabawę przy ich robieniu i moje początki przy próbie zrobienia ładnych aranżacji wnętrz. Te gazetki można powiedzieć nawet, że dały początek zmianom na tym blogu; dzięki nim odkryłam, że to nie stylizacje medoll a urządzanie apartamentu sprawia mi największą frajdę. Poniżej mały skrót w ramach przypomnienia jak to kiedyś było ;)






 Wszystkie numery magazynu AnnDoll88 nadal dostępne są do oglądania na blogu. Znajdziecie je po lewej stronie bloga. Wystarczy kliknąć na wybraną okładkę któregoś z wydań. Numer pierwszy, który zapoczątkował całą serię [zrobiony w wersji flash] również można obejrzeć [i powspominać i pośmiać się z mojego braku zdolności] => TUTAJ <=
Planowałam ukazanie się magazynu AnnDoll88 w zupełnie innej odsłonie, a mianowicie całkowicie poświęconemu urządzaniu wnętrz. Niestety zabrakło mi na to sił i jedyne co powstało to okładka i plan co miało się w nim ukazać :c Stworzenie takiej gazetki wymaga trochę pracy i czasu, to nie takie proste jakby mogło się wydawać...

13 komentarzy:

  1. Ogladałam wszystkie i znalazłam w nich sporo inspiracji . W sumie fajnie by było zobaczyć chociaż jeszcze jeden numer
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolino, Twoje magazyny są cudowne, oczywiście mnóstwo z tym pracy, lecz efekt jest super. Zawsze kiedy mam czas zaglądam do nich i podziwiam Twoją pracę:3 . Powiem szczerze, ze kiedyś sama chciałam coś takiego robic,ponieważ bardzo mi się podoba, lecz sklejenie takiego magazynu, w dodatku na wysokim poziomie zajmuje bardzo dużo czasu, a tego nie mam aż zbyt wiele.
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam:) Bardzo lubiłam je oglądać i czytać. Chętnie obejrzałabym kolejne:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze miałam podziw dla twoich magazynów ;)) Wszystkie bez wyjątku był rewelacyjne! ;D Fajnie by było gdyby pojawiły się kolejne ;**

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  5. niektóre pomysły bardzo się przydały

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem ,że stworzenie takiej gazetki jest pracochłonne. Podziwiam cię za wytrwałaś i determinację w ich robieniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiscie pamiętam ! Jak mozna zapomniec o magazynach?:) zawsze je czytalam i sie nimi inspirowalam ! :* ahh chcialabym ujrzec nastepne wydanie. Niestety wiele pracy i czasu trzeba posw
    iecic na zrobienie takiej gazetki . ;* z checia obejrze wszystkie czesci jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamietam to tak jakby to było wczoraj ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są takie magazyny, idę je przejrzeć jeszcze raz :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  10. To było swietne! Szkoda, że już ich nie robisz ;))
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach pamiętam te piękne magazyny zawsze całe czytałam i bardzo mi się podobały .Jestem zaskoczona twoimi grafikami bo są naprawdę świetne.Te apartamenty były prześliczne .Szkoda że już nie tworzysz tego wspaniałego magazynu ale cóż takie życie ja też nie zawsze mam na to czas i bardzo dobrze cię rozumiem.

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne magazyny, muszę je koniecznie poprzeglądać! ;D

    spbianka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze