piątek, 23 sierpnia 2013

Uwielbiam je robić - Lampki!

To jedna z moich ulubionych Stardollowych rzeczy do dekoracji wnętrza. Uwielbiam ozdabiać lub zmieniać lampki na Stardoll!  To takie proste, a daje super efekt i sprawia, że pomieszczenie wygląda bardziej realistycznie. Na pierwszy rzut oka wygląda jak nowe obiekty z SuiteShop a to przecież te, które już dobrze znamy. Wystarczy tylko podmienić element i już można się cieszyć z nowej, oryginalnej lampy/lampki. 


Zostawiamy abażur, przykrywamy spodnią część innymi przedmiotami, tak by imitowały trzon lampy, a to co wystaje [fragmenty pierwotnej wersji] przykrywamy kwadratem ze StarDesign Interior w kolorze ścian danego pokoju. Wysokość lampy zależy od tego ile przedmiotów użyjemy; i tak możemy postawić w kącie lampę podłogową lub chwalić się piękną, nową lampką stołową ustawioną na jakimś meblu.
Lubicie takie rozwiązania?

15 komentarzy:

  1. Kocham takie pierdółki , jednak moimi ulubionymi są poduszki . Daję je wszędzie , ale twoje lampki też są cudne
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może chciałabyś coś pokazać z poduszkami na moim blogu? Napisać jakiś post?

      Usuń
  2. Cudowne:^ Zachwyciłam się drugą wersją:)
    hill88

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, ja nie mam do tego głowy i przede wszystkim stardollarów.

    FinalCarly

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym na to nie wpadła ...drugie rozwiązanie *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i bardzo pomysłowe ;D

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, a jakie piękne aranżacje!

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Jakie to piękne nigdy bym na taki pomysł nie wpadła w pierwszej lampce bardzo podoba mi się kolor kubków które połączyłaś naprawdę wygląda to ekstra .Ładnie pasuje do twojego letniego urządzonego pokoju.Natomiast w drugiej lampce podoba mi się połączenie kolorów które po prostu uwielbiam ,kocham.Nigdy przenigdy bym nie wpadła na tak świetny pomysł bardzo mi się to podoba.

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj, och, spóżniłam się z komentarzem, ciągle zaglądąłam, czy aby czegoś nie dodałaś, w końcu pomyślałam, ze zrobiłaś małą przerwę, a tu taka niespodzianka. Co do lampek to a również nie wpadłabym na taki pomysł, takie lampki choć drogocenne to bardzo oryginalne i pięknie wyglądają.W pierwszej aranżacji świetnie zgrane kolorki- uwielbiam, choć drugie też wygląda świetnie.
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobre pomysły, ja robiłam dolną część lampy z wazonów. Podoba mi się pierwsza lampa, ale w krótszej wersji
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. owszem też tak robię ,lampy szczególnie dobrze się do tego nadają, w ogóle lubię zmieniać jedne rzeczy w inne

    OdpowiedzUsuń
  12. ubóstwiam takie rzeczy.! znamy je choć są inne :D

    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda
    _carolciaaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze