sobota, 24 sierpnia 2013

Czy Kitsch to kicz?

Temat tak jak w tytule, czy [nowy] Kitsch to kicz? Można się z tym zgodzić i też nie. Tylu ile jest ludzi w wirtualnym świecie Stardoll tyle jest też gustów. Moim zdaniem w nowej dostawie do sklepu Kitsch znajdziemy całkiem fajne rzeczy. Poniżej przykłady:

 Taka prezentacja to trochę mało. Dlatego postanowiłam specjalnie dla was pokazać jak stolik przedstawiał się będzie w dwóch wersjach we wnętrzach, które stworzę. Oto efekty:
Wersja Nr 1 to ogród. 
Wersja Nr 2 to wnętrze domowe :)
Druga z aranżacji jest skromna w porównaniu z pierwszą. Ale spójrzcie z czego zwisają lampy - podwiesiłam je właśnie na naszym stoliku! Nogi od stołu zostały użyte 2x - poniżej służą też jako podstawa pod stół.

Kupiliście ten stolik/zamierzacie kupić?

16 komentarzy:

  1. Pierwsza aranżacja, ogród - Świetna!
    A w drugiej, ciekawy pomysł na lampę :)

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tu dużo mówić twoje aranżacje jak zwykle mnie zachwyciły i chętnie kupię stolik ale aktualnie jestem spłukana i jeszcze na dodatek podobno ma wejść LE i LE decor . Masakra jakaś
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza aranżacja jest śliczna:)
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nieco wcześniej widziałam te aranżacje lecz nie mogłam dodać komentarza. Zrobiłaś rewelacyjnie. Pierwsza aranżacja szczególnie podbiła moje serce ponieważ jestem miłośniczką roślin.Ślicznie to wykonałaś, piękny ten zakątek ogrodu, w drugiej aranżacji urzekło mnie to jak udekorowałaś lampy, a dekoracja po prawej stronie z różowymi kwiatami wspaniele się tutaj komponuje.
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nieco wcześniej widziałam te aranżacje lecz nie mogłam dodać komentarza. Zrobiłaś rewelacyjnie. Pierwsza aranżacja szczególnie podbiła moje serce ponieważ jestem miłośniczką roślin.Ślicznie to wykonałaś, piękny ten zakątek ogrodu, w drugiej aranżacji urzekło mnie to jak udekorowałaś lampy, a dekoracja po prawej stronie z różowymi kwiatami wspaniele się tutaj komponuje.
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona pierwszą aranżacją; stolik podoba mi się nawet z trawą. Z przedstawionych rzeczy podoba mi się również sofa, możliwe, że kupię ją w przyszłości.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne aranzacje ! Nie ktore rzeczy sa swietne a inne nie w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tym sklepem i uważam, że to kicz. Ale jak zobaczyłam twoje aranżacje ...zmieniłam zdanie .

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza aranżacja przypadła mi do gustu

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wszystko wygląda :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nie zakupiłam tego ,ale jak ty to pokazujesz i masz pomysły aby te meble znakomicie wykorzystać to już pędzę do SuitShopu ^^

    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stolika jeszcze nie zakupiłam, ale myślę, że może się przydać patrząc po twoich aranżacjach więc już lecę do suitshopu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stolik i sofa są niewątpliwie warte uwagi i tak jak pokazałaś można wykorzystać te meble w różnorodnych aranżacjach
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze to ta kolekcja nie jest moją najlepszą i najgorszą może i nie które rzeczy są ładne i na pewno się przydadzą ale i też są rzeczy które bym nawet za darmo nie kupiła i na 100% by mi się nie przydały.Apartamenty piękne po prostu cudowne.Nigdy bym nie wymyśliła tak pięknego ogrodu jest przecudny to samo z kolorystyką drugiego pokoju bardzo mi się podoba jak wykożystałaś nowe meble ze sklepu Kitsch.

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  15. Kitsch jest dziwacznym sklepem ale niektóre mebelki są fajne ;))

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo wszystko ta kolekcja mi nawet przypadła do gustu, jest wiele mebelków które mam w planach kupić :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze