niedziela, 25 sierpnia 2013

Sofa Kitsch

Wczoraj opisywałam wam co polecam z nowej dostawy Kitsch. Udało mi się wygrać jedną z tych rzeczy (: Od bloga Queens Of Fashion otrzymałam sofę. Warto od czasu do czasu więc wziąć udział w loteriach by później cieszyć się z otrzymanych prezentów. Ja oczywiście bardzo się cieszę bo miałam zamiar zakupić ten mebel a teraz już nie muszę.

PS. Dodałam aranżację ale po chwili zauważyłam że z pośpiechu zapomniałam poprzykrywać kilku elementów. Także dodam coś nowego później.
UDANEJ NIEDZIELI

17 komentarzy:


  1. No to gratulację i czekam na kolejny post ;)
    _carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Najszczersze gratulacje :) należy ci się :*

    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mistrzynią, świetnie wykonałaś aranżację w poście powyżej, niestety tam zablokowane komentarze.Świetnie połączony beż z granatem. Pięknie to wszysto wygląda.
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna aranżacja, podoba mi się. Mam jedynie zastrzeżenia do liści na sofie- zmieniłabym je na zielone poduszki. Reszta bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że wzór sofy nie należy do najłatwiejszych w aranżacji.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. w tej chwili nie ma obrazka czy ja go nie widzę
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO gratuluję! też często się zgłaszam do takich konkursów bo potem te rzeczy się bardzo przydają.Tworzę apartament i nie mam sofy no i co tu zrobić jak i też nie mam sd więc warto pujść na bloga Queens Of Fashion i wygrać taką piękną sofę która mi już się przyda.Ja nie widzę obrazka ;/

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  7. Mebelek warty uwagi może kupię ;)) Śliczne wnętrze ;D

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że wygrałaś tę kanapę, bo zrobiłaś z nią cud aranżację. Wszystko do siebie pasuje idealnie!
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sofa jest fantastyczna, a późniejsza aranżacja wręcz idealna.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze