środa, 3 lipca 2013

Wyniki konkursu na stylizację

Niedawno odbył się konkurs na stylizację, którą trzeba było stworzyć na doll Anndoll88. Zostałam przydzielona do wybrania zwycięzcy, co jest bardzo trudne. Zawsze znajdzie się garstka osób, które stworzą cudne stylizacje i ciężko wybrać tą najlepszą.  I tak było w tym przypadku, spodobały mi się 3. Zastanawiałam się długo kto powinien wygrać, lecz doszłam do wniosku że najlepsza jest...


 Bardziej opłacalne jest dodawanie 1 stylizacji ze względu na to, że gdy dodacie 2 to ja oceniam obydwie :D Niektóre osoby miały 50%, czyli jedną piękną drugą przeciętną, dlatego nie miały możliwości wygrania. Ale w przypadku zwyciężczyni dwie są cudowne!

Po nagrodę w wysokości 200sd zgłoś się do Anndoll88 w ciągu 48h :)

16 komentarzy:

  1. Gratki :) w jednej rękaw z boku wystaje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi do gustu nie przypadły ;/
    No cóż co kto lubi. Gratki moja imienniczko!

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie one nie zachwyciły, ale i tak gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się żadna stylizacja nie podoba...
    A tak w ogóle trzeba było robić dwie stylizacje? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilość jest obojętna, aczkolwiek lepiej zrobić jedną konkretną ponieważ wiele osób straciło szansę na wygraną ze względu na to że jedna stylizacja była ładna druga niestety nie. :)

      Usuń
  5. Mnie się podobają, zasłużona wygrana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są różne gusta ale mnie się szczerze nie podobają :)
    Ale i tak wielkie gratulacje :D
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje zasłużone, piona

    gilek▲

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze