środa, 3 lipca 2013

Moje kompozycje kwiatowe + wyjaśnienie

 Przez prawie tydzień nie pisałam na blogu jak wielu z was zauważyło. Niestety ale popsuła mi się karta graficzna w komputerze i nie mogłam się logować. Byłam wściekła, ponieważ nie mogłam uczestniczyć na imprezie blogowej nie mówiąc o dodawaniu postów. Ale już jest dobrze, z Karoliną wszystko wyjaśniłam  :)

Dziś, zamiast wnętrza postanowiłam zrobić moje zestawienia kwiatów. Zapraszam do oglądania :) Która z kompozycji podoba się wam najbardziej?

+ Jeszcze dziś postaram się dodać wyniki konkursu na stylizację.






18 komentarzy:

  1. dobrze że jesteś ! ogromnie się cieszę * wszystkie kwiatki są śliczne. ale jedynka chyba najładniejsza mega romantyczne i słodkie!!! drugie to taka wiosenna łąka a trzecia jest fajne bo takie wysokie lubie długie kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem najlepsza to ta w fioletowym wazonie *.* CUDO

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kompozycje ale pierwsza najładniejsza
    _Greenn_

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobają wszystkie, ale najlepszy jest ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne i wyjątkowe ;)) 1 i 2 są chyba najśliczniejsze ;))

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza najlepsza, ale nie zmienia to faktu, ze wszystkie są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnia z kaktusami jest ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdanie każda jest godna uwagi. 1 jest orientalna i przepiękna, chyba najlepsza. W 2 czuć taką magię, te kwiatki wyglądają trochę jak światełka. 3 jest bardzo oryginalna. Mało kto lubi kaktusy i ich używa, ale tu wyglądają niesamowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokochałam nr 1 ~*o*~
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw drugi jest fenomenalny! Uwielbiam fiolet, a ty użyłaś go idealnie! Połączenie zieleni roślin z tym wazonem i dodatkami naprawdę mnie urzekło ale nie wiem czy jest lepsze niż ostatnia kaktusowa wariacja, która jest bardzo świeża i będzie wyglądała świetnie w wielu wnętrzach. Uwielbiam twoje posty!

    Agusiczeqq

    OdpowiedzUsuń
  11. wg mnie pierwsza jest najładniejsza
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga kompozycja jest prześliczna!

    nadirka

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wszystkie kompozycje kwiatowe, które przedstawiacie na tym blogu i muszę szczerze przyznać, że wszystkie przypadły mi do gustu

    gilek▲

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze