środa, 3 lipca 2013

Kuchnia - trochę inaczej

Takie oto coś wyszło dziś spod mojej ręki która leżała na myszce do lapka (:

 Miało być nowocześnie, stylowo i oryginalnie a przy tym też trochę z letnim akcentem. Czy to co zamierzałam pokazać rzeczywiście mi wyszło? Bardzo bym chciała poznać waszą opinię. Celowo nie użyłam wszystkich drobiazgów kuchennych jakie posiadam; chciałam uzyskać mega efekt przy użyciu minimum rzeczy. Coraz mniej podobają mi się przepełnione rzeczami wnętrza - czyżby zmieniał mi się styl...  Wgl to kocham te niebieskie panele z tego wnętrza. Swoją drogą kiedyś to wnętrze było do nabycia bardzo tanio w Starplazie *albo się mylę i chodzi o inne*


13 komentarzy:

  1. Bardzo śliczne ! Zakochałam się chyba ♥ Bardzo podobają mi się kolory w jakich jest wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Jak widziałam ten obrazek na zmniejszeniu to myślałam że to realna aranżacja:D Wygląda bardzo realistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć tyle pomysłów i kreatywności co Ty! Kolejne piękne wnętrze! :>>
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, patrząc na zdjęcia od razu czuję letni klimat co mnie się podoba i imponuje ;3
    Gratuluję ci tak wielkiego talentu Ann ( moja imienniczko ) ;)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  5. mega nietypowa. zmieniłąbym lampę, a poza tym - świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Użycie tego "podkładu" wnętrza było strzałem w dziesiątkę, uwielbiam klimat jaki tworzy mur we wnętrzach, zwłaszcza w salonach i kuchniach.

    Agusiczeqq

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, na prawdę super. Prawie jak realne.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  8. zmieniłabym lampę, bo jest bardziej w stylu glamour, a całe wnętrze jest bardzo nowoczesne. niemniej wnętrze jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki bardzo ładnie zgrane, rzeczywiście wygląda na nowoczesne wnętrze ale ten żyrandol chyba nie pasuje ;/ Ale ogółem jest śliczny ♥

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  10. lampa jest za duża,ale nie zmieniałabym jej na inna(tylko zmniejszyła), bo przełamuje chłodny formalny charakter kuchni

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie *.*
    Niezwykle oryginalnie naprawdę świetna robota :3
    Zielona00000

    OdpowiedzUsuń
  12. turkus to jedna z moich ulubionych barw, dlatego nie mogę przyczepić się do tej aranżacji c;

    gilek▲

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze