sobota, 6 lipca 2013

TV

Wasze medoll mają telewizor w apartamencie? Moja ma ;p Do jego zrobienia wykorzystałam laptop. Jakoś nieszczególnie podobają mi się gotowe telewizory, które można kupić w suite shop. Wolę zakryć klawiaturę lapka i powiesić to na ścianie - myślę, że efekt jest okej i wygląda jak tv a nie ekran od komputera.

Mało jest mebli odwróconych w ten sposób by były idealne do oglądania przez naszą medoll tak zrobionego telewizora. Jest jedna brązowa kanapa, która idealnie się do tego nadaje oraz fotele. Jednak zawsze można wybrać sofę bez oparcia, która niby będzie stała tyłem ;p albo postawić pufy czy zbudować coś do siedzenia i wykombinować tak by były 'tyłem'.

15 komentarzy:

  1. Moja medoll jest staroświecka i nie posiada takiej nowoczesnej technologii, jaką jest telewizor ;c
    Podobają mi się obie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie mam telewizora, głównie przez brak mebli odwróconych tyłem
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. również u mnie nie ma w żadnym pokoju TV.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam telewizora w apartamencie XD
    Ale aranżacje ładne.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo pomysłowa :) Super wnętrze :)


    alapole

    OdpowiedzUsuń
  6. moją nie stać na telewizor ;_;

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł!! Mam nadzieję, że niedługo go wykorzystam u siebie w apciu ;D

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe :) Nigdy nie myślałam o tv dla dollki :)
    Chętnie wykorzystam kiedyś ten pomysł :*

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe ;) Nie wpadłabym na taki pomysł ;D

    karola33

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahah, ja aby jeden pokój mam zrobiony xd
    ładne aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. urzekła mnie kompozycja kwiatowa na drugim zdjęciu, jestem pod wrażeniem 3:

    gilek▲

    OdpowiedzUsuń
  12. Tv dla doll ? Nigdy o tym nie pomyślałam a świetne... Ogółem wszystko mi się podoba jest okey :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam telewizor (gotowy), ale jest żeby był moja doll musi się "położyć" na kanapie żeby go oglądać. Miałaś świeny pomysl z tym laptopem, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze