sobota, 6 lipca 2013

Aranżacja.



18 komentarzy:

  1. wow to jest piękne. chciałam wlasnie napisać post ale narazie nie b edę żeby to było na samej górze :)) poprzednie wnętrze nie podobało mi się zbytnio ale to jest prześliczne
    \
    I love it

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest lepsze od poprzedniego niewątpliwie. Kolory zestawione z dużym wyczuciem ,ale zwróciłabym jednak większą uwagę na wielkości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jest! :)
    Choć ta kanapa wygląda jakby lewitowała xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z minerwą.
    Nie mam pojęcia dlaczego ale klimatycznie kojarzy mi się z Paryżem. Może to przez ten róż ? Który idealnie pasuje do reszty :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie lepsza aranżacja od poprzedniej. jedno "ale" to to że krzesła są za małe w stosunku do stołu

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo jak i elegancko :) Bardzo ciekawie i ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem , brakuje mi tu tego czegoś ;-) Tak jak ktoś wcześniej wspomniał krzesła są zbyt małe w stosunku do stołu i kanapy . No i jeszcze jeden drobiazg te pudełeczka obok kanapy wygladają jakby stały w powietrzu
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. extra :) Bardzo mi się podoba :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ładnie, ale wazon z kwiatami za duży, ja bym go pomniejszyła :)

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie ślicznie, ale co to za lewitujące pudełka? xD

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba wazon z kwiatkami :) Kocham kwiatki <33 XD
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie, bardzo lubię tapetę z Academy
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają kwiatki w wazonie , jak ładnie dopasowane kolorki <3

    karola33

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, uwielbiam takie aranżacje ;)

    Magdusia500

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie to wszystko się razem prezentuje, uwielbiam tą fototapetę :>

    gilek▲

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzie została zakupiona ta tapeta w różyczki???

    Stokrotkamiss10

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze