poniedziałek, 8 lipca 2013

Aranżacja

Na początku posta chciałem podziękować Karolinie za danie mi szansy pisania na blogu.
Zapewne niektórzy z Was mnie pamiętają, ponieważ już pisałem na tym blogu.
Ale tym razem będę się starał dodawać ładne aranżacje wnętrz.
Chociaż napiszę jak mam na imię, żebyście nie pisali mi domcia itp. bo przy takim nicku dużo razy się to zdarza i czasami po prostu wkurza, a więc jestem Kamil, na stardoll dominikadomcia.
ps. strasznie nie lubię opisywać, więc moje opisy mogą być nudne.

------
Przejdźmy do aranżacji, która jest utrzymana w jasnych barwach. 
Zasłony zrobiłem pod kolor  truskawek, które mi się najbardziej rzucały w oczy. 
Można powiedzieć że szafkę dodałem przez przypadek, ponieważ robiłem stylizację (bo mam dużo rzeczy w schowku) i mi się laptop zawiesił, kiedy zaczął dobrze chodzić pojawiła się ta szafka i już tak zostało. 
Ogólnie to bardzo podoba mi się podłoga, ponieważ nie jest nudna.
------
Mam nadzieję, że moja pierwsza aranżacja na tym blogu się Wam spodobała.
Bardzo proszę o szczere opinie.

18 komentarzy:

  1. I mi właśnie podłoga się nie podoba. I według mnie jest to największy minus. No nie wiem, jakoś ogólnie całość mi nie gra, ale może to dlatego że się nie znam... No nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. B. fajnie, że jest więcej redaktorów ;)) Sama nie wiem co sądzić o tym pokoiku ale tak na dobrą 4 jest. Dodała bym czerwonych akcentów typu wazonik, kwiatek. I taras z tą drewnianą podłogą która według mnie zupełnie tu nie pasuje, przerobiła bym na "puszczę" (kilka krzaczków zielonych, czerwonych, do tego metalowa huśtawka) za oknem i gites ;) Świetny pomysł ale brakuje jednak tego dopracowania detali.

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że piszesz na blogu :)
    Aranżacja nie jest zła, ale ja bym dodała jakieś rośliny i zmniejszyłabym trochę ilość szarych rzeczy.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłabym podłogę na jakąś delikatniejszą i może bym dodała jeszcze trochę roślin, a poza tym jest w porządku ;)

    Magdusia500

    OdpowiedzUsuń
  5. :* więcej czerwieni by się przydało. Ale i tak jest pięknieee

    OdpowiedzUsuń
  6. zrozumiałam twoja koncepcję, aczkolwiek trudno mi jest pogodzić kolor fuksji, czerwieni, turkusu i brązu w tym zestawieniu, mam nadzieję, ze pokażesz jeszcze lepsze aranżacje, pozdrawiam

    gilek▲

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamiast dodawać niebieski mogłeś dać więcej czerwonego, który by świetnie wyglądał z szarym i białym. drewniana podłoga na tarasie mi sie nie podoba, ogólnie cały taras, lepsze by były jakieś krzaki i drzewa, ale na początek nie jest źle

    OdpowiedzUsuń
  8. Aranżacja bardzo fajna i kolory ładnie dobrane ... no może poza tą szafką moim zdaniem nie bardzo tu pasuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Razi czerwony ... bardziej stonowany kolor byłby lepszy .. ale moze sie nie znam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie, pokój nie jest zły, jednak zmieniłabym podłogę i dodała więcej dodatków, bo pokój wydaje się pusty..

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezbyt podoba mi się ta aranżacja - a ta podłoga jest naprawdę kiepska. Mam tą samą opinię co synopsa.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamilku, akurat ta aranżacja mi sie niezbyt podoba, ale cieszę sie że znów tu jesteś :* Wiem , że kolejna stylizacja będzie już udana :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Kamilu ;* Bardzo cieszę się ,źe będziesz tu znowu pisał ;) Aranżacja jest fajna ,ale zmieniłabym w niej podłoge ;*****

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z AnnDoll88- fajnie by było gdybyś dodał więcej czerwonych akcentów, ale ogólnie jest bardzo ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie jest ładnie, ale zmieniłabym podłogę i może szafkę po lewej. Zasłony wyglądają na osamotnione.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze