wtorek, 9 lipca 2013

Remont, Pomysły i Leń + inspiracje

Obecnie w kilku pokojach mojego apartamentu trwa generalny remont -> 'trwa' to może nawet za dużo powiedziane. Dawno zaczęłam urządzać te wnętrza i zostawiłam, nie skończyłam, odechciało mi się, miałam lenia lub przestałam nagle wiedzieć co chcę jeszcze zrobić w tym pokoju. To nie jest tak, że mam milion pomysłów na apartament - no może czasami ;) Szczerze łatwiej robi mi się wnętrza u kogoś; jak zaczynam od zera i nie znam dokładnie zawartości schowka (i jest o wiele mniej stron niż u mnie) wtedy raz... dwa... i trzy i wszystko mam gotowe i idealne. Ostatnio robiłam dwa wnętrza na zamówienie i właśnie wystarczyło mi na to maksymalnie pół godziny, podczas gdy na swoje potrzebuję o wiele więcej czasu i chyba też mniej się staram.


Jestem ciekawa jak to jest u was z urządzaniem apartamentu. Kończycie w dzień, w którym zaczęliście remont czy tak jak leniwa ja zostawiacie trochę na później. Później burzycie i robicie inaczej ;) ? 
Możliwe, że aktualnie urządzacie jakieś wnętrze - Mam dla was kilka inspiracji.

art, chair, interior, pretty, room, simple


  art, bed, bedroom, blue, candles, decor
awesome, decor, decorating, design, house, interior 
Foto: favim.com

15 komentarzy:

  1. świetne inspiracje. A co do remontu to chyba najgorsze jest to, że chowa się rzeczy ze wszystkich pokoi do schowka, a potem niestety za dużo tego. Ja właśnie jakiś czas temu schowałam wszystko ponieważ mi się nie podobało, a teraz pokoje świecą pustką, brak czasu, weny, za dużo elementów w schowku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zwykle kończę remont tego samego dnia, ale czasem jestem muszę wszystko zmienić następnego:) Teraz mam urządzony tylko jeden pokój, który już mi się znudził; ostatnio nie mam ochoty na meblowanie. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze robię pokój jak mam jakąś inspirację, robię czasem i miesiąc co wejdę to coś dodaję nowego, to coś wywalam ;))

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się te drzewko na ścianie :) może coś takiego zrobię w apartamencie :)


    alapole

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak robię pokój to najpierw sądzę, że jet całkiem nieźle, a na drugi dzień coś mi nie pasuje i większość rzeczy zmieniam XD
    A, i fajne inspiracje.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie jest przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite inspiracje. zależy jak przestrzeń. ja nad pomysłem myślę po kilka dni/tygodni a wykonuje go max w 3 dni

    OdpowiedzUsuń
  8. moje pomyły nie biotą się z "inspiracji innymi wnętrzami" ale z przyrody sztuki ect.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje. Ja jak robię wnętrza to nigdy nie mogę znalezc odpowiednich rzeczy ,przez co niestety robię wnętrza kilka dni . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Inspiracje fantastyczne a z aranżacją ja jak już zacznę to muszę skończyć :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko kiedy 'remontuję' moje pokoje bo jakoś nie umiem się do tego zabrać, to znaczy, mam dużo pomysłów w głowie, ale nigdy nie potrafię ich zrealizować ;(

    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspiracje są świetne, szczególnie trzecia!
    Ja mam tysiące pomysłów, ale brak czasu i może też środków żeby je zrealizować. U mnie remonty trwają jakiś miesiąc, codziennie dokupuję coś innego, ale zazwyczaj trwam przy pierwszej myśli.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze