środa, 10 lipca 2013

Łazienka.

 Jestem na wyjeździe i miałam nie pisać przez tydzień, ale znalazłam chwilkę aby coś wam zaprezentować. 

Dziś znowu chciałam poruszyć temat realnych wnętrz, a dokładnie łazienki. Postaram się przybliżyć wam moją opinię na temat najładniejszych aranżacji moim zdaniem

Ta łazienka jest przepiękna, od razu rzuca się w oczy wspaniała szafeczka, piękne dekoracje. Duża przestrzeń w której jest jasno za sprawą ogromnej szyby. I to mnie najbardziej dziwi, taka wielka szyba w łazience? Aczkolwiek samo wnętrze jest cudne.





Jasne pomieszczenia są bardzo ładne. Tutaj najbardziej przykuwa uwagę ścianka z motywami kwiatów oraz cudowny prysznic.
 Łazienki w takich barwach są bardzo ładne, małe pomieszczenia także można ładnie zagospodarować! Wszystko jest estetyczne i urocze.Oraz śliczne półeczki nad wanną.
Które z wnętrz najbardziej przypadło wam do gustu? 
Co chcielibyście ujrzeć w następnym poście o realnych wnętrzach?

12 komentarzy:

  1. 2 śliczne ;3 Urzekła mię ta ściana w kwiatuszki ♥
    Może napisz coś o pokoju nowoczesnej nastolatki?

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszaa <3
    te kolory , tekstury ah marzenie

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza jest przepiękna, za szyba są chyba raczej dekorację a nie jest to okno, ale nie wiem na 100%

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne, zwłaszcza pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  5. drugie jest OK, a trzecie dyskwalifikuje pralka na pierwszym planie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, 1 łazienka - świetna!

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne łazienki ;) ja chcę ujrzeć sypialnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdrość *_*
    Obiecałam sobie, że kiedyś będę miała taki nieziemski dom, jaki często widuje na zdjeciach xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyneczka jest cudowna - prosto w moim guście. Reszta też jest świetna *_*

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się nr 1, ale taka szyba w łazience? Trochę przesadzone :P

    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej podoba mi się pierwsza i druga! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze