czwartek, 4 lipca 2013

Kuchnia.

Dziś chciałam poruszyć temat kuchni, natknęłam się na cudowne przestrzenie które musiałam wam pokazać. Postaram się opisać je, tak jak widzę je z mojego punktu widzenia. Zapraszam do czytania oraz oglądania.

 Gdy ją ujrzałam, moją uwagę przykuły piękne przezroczyste krzesła oraz wspaniała zastawa na stole. Meble mają wspaniały kolor i moim zdaniem bardzo ładnie się prezentują.
 Jak w poprzednim zdjęciu znajdują się tutaj odcienie czerwieni, lecz w mniejszej ilości. Połączona z jasnym brązem wygląda rewelacyjnie. Także lodówka wyglądająca jak szafa jest po prostu genialna! Cała przestrzeń jest duża i ładnie wygląda
Kolor! Jest świetny, i bardzo mi się podoba. szafki proste, ale bardzo ładne. Jasne i duże pomieszczenie, oraz wspaniały blat na środku kuchni który jest tutaj atutem.
I znowu ten świetny kolor, tym razem podświetlane szafki mi się spodobały. Aranżacja wykonana w mieszance kolorów, jest bardzo udana.!












                                                 Zdjęcia: www.meblesezam.pl ramani.pl




Które z wnętrz, najbardziej przypadło wam do gustu?

9 komentarzy:

  1. Mi to drugie wnętrze najbardziej przypadło do gustu.
    Menette

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak i Menette mnie także przypadło nr.2 do gustu najbardziej. Lubię odcienie czerwieni z jasnym brązem bo wygląda to wprost rewelacyjnie :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecie i czwarte wnętrze. Są absolutnie genialne! Pewnie dlatego, że uwielbiam turkus:)

    nadirka

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 wnętrze jest świetne! I ogólnie wszystkie są bardzo ładne.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 kuchnia jest niesamowita. turkus jest świetny sam w sobie, a w połączeniu z beżem daje świetny rezultat. fachowe określenie na ten blat to wyspa kuchenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 i w 4 uwiódł mnie podwieszany sufit. Mój wujek robi w budowlance i taki bajer zrobił u nas w kuchni ;)) Wygląda to świetnie i dizajnersko, a przede wszystkim paski diodek (tycich światełek) oszczędzają prąd

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  7. trzecie bo najbliższe jest minimalizmowi który najbardziej lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej przypadła mi do gustu kuchnia umieszczona na trzecim obrazku, emanuje ona minimalizmem, połączonym z nowoczesnością i klasyką + przepiękny widok z okna :3

    gilek▲

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze