czwartek, 11 lipca 2013

Garderoba

Dzisiaj się nie mogę rozpisać bo dosłownie za 5 minut jadę ;D
Postawiłem na turkus, to piękny kolor. 
Dodałem wazon z bukietem kwiatów oraz torby. Na ścianie powiesiłem obraz aby nie było nudno.
Buty na początku chciałem dać różowe, ale postanowiłem, że dodam takie w kolorze ścian.
---
Mam nadzieję, że się Wam podoba ;*
Ps. Jestem na tym blogu aby robić i pokazywać Wam aranżacje wnętrz. Nie jestem w tym najlepszy ale nadal się uczę. Mam nadzieję, że kiedyś dorównam Karolinie :D

20 komentarzy:

  1. szczerze- w ogóle mi się nie podoba
    _Greenn_

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam się podoba ;)) Może zmieniła bym obraz na ścianie na jakiś inny. Widać że robisz postępy ;D

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę pomieszanie z poplątaniem wyszło w tej garderobie, ale próbuj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka szczegółów bym zmieniła, a tak to nawet ładnie.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna pysiu

    -karolina.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow piękna garderoba ! Ale jak dla mnie na wieszakach powinny być jakieś ubranka :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie chciałem dodawać ubrań, nie chwalę się ubraniami tylko pokazuję jak wyglądać ma wnętrze.

      Usuń
  7. Nie podoba mi się. Wieszaki są stanowczo za nisko. Ta 'podłoga' w szafie w ogółe nie pasuje. Do tego za bardzo zasłonięty wazon.

    OdpowiedzUsuń
  8. Duzo rzeczy nie pasuje do siebie i brak w ogöle konzeptu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie także się nie podoba, to prawda turkus to piękny kolor ale tutaj się nie sprawdził.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest postęp . Tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie myślałam o tym ,aby zrobić mojej dolce garderoby ;D Muszę się nad tym zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem nieźle tylko szkoda ,że jest pusta i trochę dziwnie wyglądają te fronty od szuflad

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, jednak te wieszaki troszkę świecą pustką, gdybyś coś tam dodał byłoby lepiej :)

    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  14. Sam pomysł mi się podoba, oryginalny, ale pozbyłabym się tego czegoś z dołu szafy i podniosła troszkę wieszaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze