sobota, 28 lipca 2012

W jasnych kolorach ale nie tylko

Idealny pokój na lato - to taki w jasnych kolorach? Może i tak ale żeby nie było zbyt "blado" warto dorzucić trochę czarnych dodatków. Zastanawiacie się jak zrobiłam poduszkę w panterkę? Obrazek poniżej powinien to wyjaśnić. Na zwykłą poduszkę kładziemy tapetę w panterkę dostępną w czarnym i różowym kolorze w SuiteShop, a następnie to co wystaje zakrywamy innymi poduszkami lub np stawiamy kwiat - jak ja w tym przypadku; bo panterka niestety jest dłuższa niż poduszki. Myślę, że zdecydowanie lepiej użyć tej czarnej panrterki.
 Nie miałam zbyt wielu rzeczy do wykorzystania więc musiałam pokombinować z tego, co było dostępne. Gdybym mogła dodałabym więcej zieleni  i bardziej zadbała o prawą część wnętrza. 
Złoty żyrandol z czarnymi kryształkami to nic innego jak po prostu dwa połączone ze sobą. Czarny zmniejszyłam by jedynie wyglądało to tak, że kryształy są na tym złotym.
 Jeśli chcecie zobaczyć to wnętrze w oryginalnym rozmiarze, to znajduje się ono u Miss.Jacksonka.
PS. W mojej wersji kot jest bez żółtej kokardy.

12 komentarzy:

  1. Tak. Dziękuję Karolinko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne. ;>
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś świetną dekoratorką wnętrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudneee ♥ Ach masz ty talent :D . Chyba , aż za dużo !! :*
    Pozdrawiam WeroniuS

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko pozazdrościć takiego talentu :<


    Pozdrawiam. Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się. Tylko pozazdrościć. Może to nie talent tylko wyobraźni:d

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie *-* masz talent do tego, ciesze sie ze jeden chociaz blog który obserwuje jest o apartamentach. Sam tak jak ty uwielbiam dekorowac pokoje :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wnętrze, naprawdę masz talent do robienia wnętrz i dobrze że zmieniłaś blog na ten o tym charakterze, można czerpać inspiracje garściami !! Cudowny wystrój, pozazdrościć właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wnętrze ładne, ale miewała lepsze ;) Bardzo podobają mi się panterkowe poduszki. Żyrandol też jet śliczny, ale chyba już coś podobnego robiłaś :)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się połączenie stolika z siedzeniami i ... nie wiem jak to nazwać, pufami? Śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze