piątek, 27 lipca 2012

Paski ciąg dalszy

 EDIT: Pytacie się o to czy jest możliwość kupna takich tapet. Kiedyś już je sprzedawałam ale niektórzy zamawiali jakieś kolory typu trochę łososiowy a trochę zielony no to wiadomo, że przestałam. ;) Obecnie można kupić tapety w jakim się chce kolorze - ale proszę jeśli już się zdecydujecie to wybierajcie kolory z podstawowej gamy kolorów typu: czerwony, żółty, zielony itp. Cena jednego kwadratu to: 6sd. PS. Już z dwóch kwadratów można zrobić coś fajnego, a z jednego - obrazek. W tej sprawie pisać jedynie w kg.
Po żółtych przychodzi czas na czerwone. Brąz, czerwień, pomarańcz sprawiają, że wnętrze staje się ciepłe i przytulne. Z początku myślałam o zwykłym pokoju lub jego fragmencie, a skończyło się na tym, że zrobiłam pomieszczenie, które z powodzeniem mogłoby być Studiem Stylisty w Karierze na Stardoll.
 Drugi powód, że świetnie pasuje to do naszych karier, to to, że nie ma tu zbyt wielu elementów, a tam przecież mamy ograniczenie, co do rzeczy, których możemy użyć. Nie byłabym sobą jakbym w tym momencie nie dała zdjęcia obrazków. ;)
 Poniżej dużo skromniejsza wersja studia stylistycznego. Czasami warto zrezygnować ze zbyt dużej ilości ozdób. Jednak w tym momencie patrząc się na to, coś bym jeszcze pozmieniała.
Dziękuję za wszystkie komentarze do poprzedniego postu. Obiecane prezenty dostają: Antolka95 i martyna5651 Czekam na wystawione dla mnie rzeczy w sb za 50sd + prowizja. Za pierwszym razem wylosowałam kogoś innego ale nie spełnił warunków.
Miłego wieczorku!

12 komentarzy:

  1. Cudowne :* Piękne te obrazki .
    Gratki ;p

    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne. ;>
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten pierwszy pomysl! :) będziesz može sprzedawała te tapety w starbazarze? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli byś chciała mogę sprzedać
      ad88

      Usuń
    2. a za ile jedna tapeta bo ja tez bylabym chętna.
      klaudialigenza

      Usuń
    3. Bylabym zainteresowana :) ale też ważną rolę odgrywa cena :)

      Usuń
    4. zaraz w poście napisze
      ad88

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom. :)
    Pierwszy pomysł jest świetny, natomiast w drugim choć króluje minimalizm czegoś mi brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły :) :* na pewno się przydadzą :D Gratuluję dziewczyny ! ♥
    Pozdrawiam WeroniuS :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie wnętrze jest dla mnie zbyt skromne :>

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze