wtorek, 31 lipca 2012

Kwiaty na pierwszym planie + prezenty

Nic tak nie ożywia pokoju jak duży bukiet kolorowych kwiatów umiejscowiony na pierwszym planie. Najlepiej dobrać rośliny o kolorach, które dominują we wnętrzu. Naprawdę warto nabywać po kilka sztuk nowości dekoracyjnych bo później gdy znikają już z SuiteShopu okazuje się, że są niezbędne i przydałoby się ich więcej.
PREZENT: Spośród komentujących post, wybiorę 3 osoby, którym wyślę prezenty - kwiaty z SuiteShopu - pamiętajcie o tym, by obserwować JAWNIE blog oraz podpisać się nickiem ze Stardoll! :) Wyniki i wysłanie prezentów jak zawsze, w kolejnym poście.

29 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię kwiaty i niektóre wyglądają na stardoll,jak żywe! Są bardzo niezbętnym dodatkiem z pokoju.

    Zgłaszam się
    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę talentu *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się kwiaty i zawsze stosuję je przy dekoracji wnętrz :)
    zg _Greenn_

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wnętrze, brakuje mi tu tylko czegoś na ścianie, nad kanapą (ale nie wiem czy wtedy pokój nie wyglądałby na zagracony).

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie :) Kwiaty idealnie dopełniają całość.
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą, nic tak nie ożywia jak bukiet pięknych kwiatów. Tobie nigdy się chyba nie skończą pomysły na te pokoje.. ;3

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz szczęście, że możesz eksperymentować ze stylem apartamentu i jego wyglądem ;)
    kilka twoich pomysłów na pewno wykorzystam w przyszłości

    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kwiaty w każdym pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam kwiatów :O


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się do prezentu, staram sie miec chociaż mały bukiecik kwiatów w każdym pokoju,

    oleandrea

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kwiatyy. ;>
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, nic nie ożywi apartamentu jak bukiet kwiatów.

    Weris21

    OdpowiedzUsuń
  14. Łaaa ^^ magicznie :D

    MissCaterpillar

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam kwiaty.
    Ps: skąd masz te ze zdjęcia?

    StokrotkaMiss10

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie to wygląda!
    Ja jakoś nie przykładam wagi do wystroju apartamentu. xd Wolę ubrania kupować ;p

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę genialne kwiaty na pierwszym planie . Szczerze powiedziawszy to je uwielbiam , kocham ! :). Fajnie by było wygrać prezencik , tym bardziej , że jakieś kwiaty by mi się przydały do nowo robionego pokoju :)Pozdrawiam serdecznie , całusyy :**
    WeroniuS
    ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiaty są śliczne!Ach , ale najbardziej chyba podobają mi się tu poduszki ,chociaż nie jednak kwiaty.Idealnie i nic więcej nie mogę powiedzieć bo tak jest:)

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kompozycja :D

    Lgois

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł dobry, wykonanie też świetne, ale ja czegoś takiego nie zrobię. Nie potrafię :/

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  21. O! Ślicznie! Super było by mieć takie kwiaty ! Przydały by się ! Miss.Jacksonka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze