sobota, 14 kwietnia 2012

Biała stylizacja + zapowiedź

Jakoś tak nabrałam ochoty na biały kolor, może nie tylko biały - ale z pewnością na wszystko, co jest jasne! Nie wiem co końca czy te buty do dobry wybór ale w końcu trzeba było ich użyć, to chyba pierwszy raz, kiedy ich używam.


-----------Zapowiedź------------
Żeby nie było, że się obijam i nic nie robię, pokażę wam okładkę magazynu, który już niedługo trafi na blog (na 100% jeszcze w tym miesiącu). Nie możecie się doczekać? Ja też nie mogę :) Zdradzić mogę jeszcze tyle, że będą w nim i stylizacje i coś fajnego o wnętrzach... a co dokładnie oraz co jeszcze, to już dowiecie się podczas przeglądania gazetki. Jeśli macie jakieś propozycje lub jest coś, co bardzo byście chcieli zobaczyć a magazynie - piszcie, może wykorzystam pomysły.

17 komentarzy:

  1. Już nie mogę doczekać się magazynu. Zapowiada się świetnie.Stylizacja ładna. Kolory zgrane.
    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie moge się doczekać ;) a jeśli chodzi o stylizację to świetna uwielbiam jasne kolory . Pozdrawiam magdzina

    OdpowiedzUsuń
  3. nieźle się zapowiada ten magazyn :) lubię wnętrza
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  4. oh ah eh Nie mogę uwierzyc! o.O
    Dziękuję ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś najlepsza w robieniu apartamentu, ubierania się, i teraz odkryłam w tobie kolejną najlepszą rzecz. Domyślasz się jaką? A więc ta okładka.!!! Jest na prawdę cudowna. !
    Kat145

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna okładka, gratuluję zwycięskiej 'okładkowej' doll.

    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie - rewelka ;)
    Ja bym chciała zobaczyć w magazynie co każdy magazyn 3 dziewczyny z najlepszymi stylizacjami wybrane przez Cb. Oczywiście by się zgłaszały. Jeśli byś np. na jednej stronie pisała na temat mody w jakimś typie wzorów czy kolorów, to tam one by się mogły znaleźć ;*
    Czekam na magazyn. Ach ta niecierpliwość ; oo
    klaudynka016, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylizacja, fajna a buta naprawde pasuja i koloryzstycznie i kroojem. a co do gazetki nie mogę sie doczekać łoj, mam nadzieję , że szybka trafi na bloga ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. no no no.. nie mogę się doczekać no i Klaudia na okładce ! super ! liczę, że nie będziemy długo czekali :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu...już nie moge się doczeka odrazu mówię ,że okladka ladna gratki :) Aha a do stylizacja jest piękna tylko buty średnio mi się podobają ;*
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna stylizacja, też mam kilka rzeczy, których nie potrafię użyć; podoba mi się pomysł klaudynka016
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna stylizacja :) czekam na magazyn :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty jednak faktycznie nie były zbyt dobrym wyborem w tej stylizacji. Ale reszta się ze sobą współgra. Już nie umiem się doczekać kolejnego numeru magazynu :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Z niecierpliwością czekam na magazyn :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się ciekawy numer C:
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze