piątek, 13 kwietnia 2012

Czarno-biały dokończony

Pamiętacie czarno-biały pokój? Udało mi się go dokończyć. Cieszę się, że doszły nowe meble na Stardoll, bardzo mi się przydały i są śliczne. Oto jak prezentuje się teraz pokój:

------------------------------------------
+ informacja. W magazynie był konkurs na stylizację wiosenną DIY, zgłosiły się tylko dwie osoby, w związku z tym anuluję konkurs, a te osoby, które do tej pory dodały link ze stylizacją otrzymają upominki z nowości z Suite Shopu. (majeczka8972, JuliaWie).

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ;D Osobiście bym w nim nie zamieszkała. Nie lubię takich ciemności.
    Szczerze mówiąc to zapomniałam o konkursie. Czułam, że coś przeoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty robisz prześliczne pokoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny pokój :)
    ForrestWiku

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pokój, zresztą jak wszystkie w twoim apartamencie ^^
    sylwia834

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ty robisz takie śliczne pokoje :c ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał ! Dziękuję za prezent no i oczywiście apartament jak pisałam już wcześniej na zapowiedzi moim zdaniem jest olśniewający , sama bym takiego nie zrobiła:DHah:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się zapowiadało tak i się stało. Genialnie ;)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że można już zobaczyć dokończony pokoik , Jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowo wykonany. Z tyły przeważa czerń, a z przodu biel, beż. Nie wiem czy Ty tak specjalnie, ale jak dla mnie świetnie to wygląda ;) Rewelka w skrócie; )

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, chociaż wolę kolorowe pokoje. Ja też się cieszę z nowych mebli, są świetne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo szanuję ludzi, którym chce się tworzyć jakiekolwiek wnętrza. Ja w przyszłości żadną dekoratorką, ani nikim podobnym z pewnością nie będę, bo już teraz nie lubię tego robić. Jednak wszystko jest kwestią lubienia danej "dziedziny życia".
    Pokój ten jest bardzo udany. Poduszki są przecudowne, kot też. Wszystko idealnie dopasowałaś.
    olga03

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wygląda efekt końcowy, bardzo mi sie podoba ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Karolino jest przepieknie !! Kocham ten pokoik

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulację osobom które wygrały upominki - nawet nie wiedziałam o tym konkursie :P
    P.S.
    pokój jest przecudny :)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie, jak zobaczyłam, to na pierwszy żut oka myślałam że to realny pokuj:)
    Kat145

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Wreszcie dokończyłaś pokój jestem pod wrażeniem tak jak wczesniej pisalam kocham czern i biel :)
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny pokój. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokoik bardzo ładny :) Skąd ty dziewczyno bierzesz na nie pomysły? ;P

    Trochę szkoda, że konkurs się nie odbył, ale dziękuję za prezenty :)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze