niedziela, 15 kwietnia 2012

Aranżacja wnętrz + prezent LE i nie tylko






--------- UWAGA PREZENT ----------
Dziś do zgarnięcia są fioletowe, futerkowe buciczki LE. Zasady te same co zawsze - komentujecie, podpisujecie się nickiem i oczywiście obserwujecie, a w następnym poście poznamy zwycięzce. Ma ktoś ochotę na te szpileczki?
-----------------------------


A żeby mieć możliwość wygrania 100 sd, to należy wymienić nazwy 3 piosenkarek/zespołów wymienionych w tekście piosenki powyżej (: |Oczywiście tylko dla obserwatorów|

39 komentarzy:

  1. super apartament :) znowu nowy ?? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. super pokój... ty to masz świetne pomysły na urządzanie wnętrz i robienie stylizacji :)
    a te buciki... są śliczne! fajnie byłoby mieć je w swojej szafie... ale pewnie takiego szczęścia nie będę miała :P
    PogodnaAsina97

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wnętrze, sama bym chciała takie mieć na Stardoll ;D A buty- bardzo ciekawe, lubię futerkowe rzeczy.
    ForrestWiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i osoby i zespoły z tekstu piosenki które usłyszałam:
      Black Eyed Peas
      Lil Wayne
      Red Hot Chili Peppers

      ForrestWiku

      Usuń
  4. Ale ja Ci zazdroszczę takich fajnych pomysłów na pokoje :) Jest przepiękny , kolory razem pięknie współgrają . Pokój wydaje się taki tajemniczy i zarazem jest oryginalny . Duża piąteczka dla cb :D

    modelka-lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wnętrze.A jaki piękny obraz z ptaszkem! ;* Jestem ciekawa z kąd bierzesz te pomysły? Zazdroszcze.Może mi pomozesz zrobic wnętrze? ;)
    Buciki schęcią bym wzięła :D
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  6. Wnętrze mnie po prostu zauroczyło! To chyba najbardziej mi się podoba z tych wszystkich przez ciebie dodanych na bloga. Nie mam żadnych zastrzeżeń, a różne zwierzęce wzory bardzo mi się podobają. :>
    _____________________________________________

    No to może napiszę 3 nazwy zespołów z piosenki :> Wybrałam takie które pod względem muzycznym mi pasują ;)

    Red Hot Chili Peppers
    Green Day
    Rammstein

    Pozdrawiam, JuliaWie!

    OdpowiedzUsuń
  7. no nawet ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pokój jest bardzo śliczny, nic dodać, nic ująć :D

    A co do piosenek to Lady Gaga, Beyonce i Shakira ;D

    jarus55 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę , że wena ciągle cie nie opuszcza ! Super pokój ! Naprawdę zazdroszczę ;) Szpileczki ;) mrau :*

    Piosenkarki :
    Lady Gaga
    Beyonce
    Madonna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhh

    Madonna
    Lady Gaga
    Rihanna

    Genialna piosenka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super apartament !
    aż kompleksy mam przy Tobie ! : P
    no i super szpileczki < 33
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do piosenki - Johny Cash, The Beatles, w domyśle było też o Rolling Stonesach (nie cała nazwa), ale na wszelki wypadek podam też Bryana Adamsa.

    A pokój świetny. Przytulny i z klimatem, wszystko dobrze dobrane kolorystycznie. Widać, że masz talent do wystroju wnętrz ;) Najbardziej urzekł mnie chyba ten drewniany piesek.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokój, aż tak bardzo mnie nie zachwycił. Koncepcja dobra, ale niektóre wzory się ze sobą gryzą. Ogółem jest dobrze ;) A szpilek niestety nie mam ;p
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten ptaszek - the best! Co do szpileczek... chciałabym! Beatles, Stones, Michael Jackson, Beyonce, Lady Gaga, Black Eyed Peas
    Rihanna - to w piosence!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku! Nie, no, nie wiem jak ty to robisz! Twój apartament jest fenomenalny! Zazdroszczę Ci, bo wiem, aby zrobić taki pokój, trzeba mieć przede wszystkim: kase, cierpliwość, pomysł. A ja niestety tego nie posiadam. Pierwsze spojrzenie, to przytulna sypialnia. Podoba mi się w niej to, że świetnie ją urządziłaś, widać wiosne, poprostu brak słów. A ten obrazek z ptaszkiem, dopełnia całość. W sumie, gdybyś nie przybliżyła go, to bym zapewne jakoś go nie zauważyła. Do tego wielkim plusem jest dobranie kolorów. Co jeszcze mi się podoba? Ten piesek, jest świetny! ;) Moja rada. Robisz takie śliczne pokoje, że pomyśl, by coś pod ten kierunek robić kiedyś w życiu, bo to jest bardzo dobrze płatna praca, a ty się do niej nadajesz.
    Co do piosenki to:
    - Lady Gaga
    - Madonna
    - Byonce
    - Shakira
    Lubię tą piosenkę, już kiedyś ją słuchałam ;)

    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ok, zacznę od pokoju. Śliczny, naprawdę ładny. Gdzie kupiłaś te cegiełki (oba rodzaje)?
    Butki do zgarnięcia też ładne.
    A co do piosenki, to ja w tekście usłyszałam nazwy Michael Jackson, Black Eyed Peas, Rihanna.

    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cegiełki te wyżej - nie mam pojęcia.. ;D haha przeszukałam teraz Suite Shop i nie widzę ich, miałam je w schowku, one są takie nierówne, jakby powycinane
      te niżej - Suite Shop|Popshop|9 strona

      Usuń
    2. acha dziękuję ;) w diy są podobne cegły do tych twoich ze schowka, ale według mnie twoje są o niebo lepsze.

      Usuń
  17. Ale ten pokój jest cudowny, masz naprawdę kreatywną duszę. Długo Ci zajmuje urządzanie takiego pokoju od zera ? Naprawdę bardzo ładny :)
    I Zgłaszam się do loterii z tymi bucikami *.*
    A co do filmiku to :
    Jackson (Michalel)
    Lady Gaga
    i Black Eyed Peas
    To 3 pierwsze nazwy które usłyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokój jest świetnie zgrany. Podoba mi się,jak twoje wszystkie stylizacje i aranżacje.
    Zespoły/piosenkarki/piosentarze :
    Beatles,Lady Gaga,Beyonce,Shakira,Rihanna,Michalel,Black Eyed Peas,The Rolling Stones

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie wnętrze! Też bym chciała takie mieć!

    Zespoły itp: Beatles, Stones, Bee Gees, Michael Jackson, Beyonce, Lady Gaga, Black eyed Peace, Rihanna, 47, Lil Wayne, Madonna, Kesha, Pink, Red hot chilli peppers, Johny Cash, J.Lo, Bryan Adams, Green Day, Shakira, Miley Cyrus, Rammstein :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pokoik, taki przytulny. :)
    zgłaszam się

    sampsonek12

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochanie. Oczywiście, że się zgłaszam takie butki to cud miód ;* A co do pokoju : Prześliczny, cudowny, jeden z ulubionych (jak dla mnie). Elementy pięknie dobrane, a te cegiełki mniammm ;) W piosence usłyszałem nazwy : Lady Gaga, Rihanna, Beyonce, Madonna, Shakira, Ke$ha ; Red Hot Chili Peppers, Black Eyed Peas.
    Ale miały być trzy, więc : Piosenkarki : Ke$ha, Madonna, Lady Gaga ; Zespoły (tylko dwa ;/) : Red Hot Chili Peppers, Black Eyed Peas.

    OdpowiedzUsuń
  22. zespoły :
    Bee Gees
    The Rolling Stones
    The Beatles

    Piosenkarki :
    Lady Gaga
    Beyonce
    Rihanna
    P.S
    jeszcze był Michael Jackson
    :)
    pokój - cudny :P
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham, kocham, kocham. Sliczny pokój ♥

    Butki też niczego sobie ;))

    2.pytanie:
    Rihanna, Black Eyed Peas, Lady GaGa

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze przyznam, że jednak ten pokój zdecydowanie przebija poprzedni, czarno-biały. Tamten mi się podobał, ale za to ten jest jeszcze lepszy. Tworzysz niesamowite wnętrza. Sądzę, że dzięki (oczywiście liczą się również umiejętności dobierania kolorów i elementów, co Ty posiadasz) tym malutkim detalom.
    A jeżeli chodzi o zespoły/wykonawców:
    Beatles, Bryan Adams, Red Hot Chili Peppers.

    olga03

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny pokój, ten obraz z ptaszkiem mi się najbardziej podoba :) Wg. wszystko śliczne!
    Wykonawcy w tym utworze:

    Madonna,Shakira i Kesha.
    kusia109

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi się tak średnio podoba, sama nie wiem czemu. Czarno-biały podobał mi się zdecydowanie lepiej :)
    A jeśli chodzi o piosenkę, nie słyszałam nigdy, ale podoba mi się. Usłyszałam : Madonna, Kesha, Rihanna :)

    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekny pokoik karolino ! ;*

    Zglaszma sie oczywiscie !!

    A piosenkraki to :
    Madonna
    Lady Gaga
    Rihanna

    Tak bym chciala miec odrobine szczescia i zgarnac szpileczki i 100 sd ! :D

    Moj nick to:
    WeroniuS

    OdpowiedzUsuń
  28. Pokój po prostu cudny *.*

    monia129

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny pokój.;)

    OlussSia_24

    OdpowiedzUsuń
  30. Skąd ty bierzesz pomysły na takie pokoje .? ;)
    A juz za późno na konkursy .
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  31. Aaaa ja widziałam już ten pokój u Ciebie :-) Świetnie się prezentuje. Szybko dosyć je tworzysz. Jak Ci starcza pokoi? Hehe

    pozdrawiam, klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  32. omg zaniemówiłam. jest naprawdę świetny

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny pokój, bardzo podoba mi się obrazek z ptakiem
    sunflower

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze