poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wyniki

Starałam się jak mogłam by zrobić stylizację by mieć co dodać na blog ale to nie mój dzień hehe nic mi jakoś nie wychodzi i nie czuję się zbyt dobrze. Wiem, że czekacie na wyniki więc nie przedłużam do jutra już piszę, kto co dostaje:

* Buciczki - PogodnaAsina97
* 100sd + prowizja - asiab66 (proszę zarezerwuj coś dla mnie w tej cenie)

i przy okazji wyślę małe upominki w formie prezentów ( coś z najnowszej dostawy do Suite Shop) za to, że tak ładnie komentujecie aż mi jest miło dla:
*kusia109, olga03, K-i-n-i-a i iizuuniaa.

18 komentarzy:

  1. gratulacje :) dzięki Ann że wstawiłaś winiki bo po prostu juz nie mogłam się doczekać :) kiedy następny konkurs ??? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia kiedy. nie planuje tego to jak dodaje post to samo wychodzi

      Usuń
  2. Szkoda, że nie pokazałaś całej stylizacji bo zdjęcie jest śliczne. I to mi jest miło, dziękuję :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stara stylizacja :p juz nie mam zdjec moze w albumie mam zapisana

      Usuń
  3. Gratuluje !
    Ja postaram się częściej komentować.
    _________________________________
    xstyle-stardollx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chciałam skomentować , ale byłam u mojej siostry przez weekend i szwagirek (haha)miał urodzinki więc czasu nie było:( Ale i tak bym pewnie u niej nie zrobiła ponieważ w całej miejscowości nie działał internet :/ Potem chciałam zrobić dziś u koleżanki (ponieważ byłam chora , lekcje:( ) Ale gdy miałam napisane okazało się , że nie ma ona konta google (A ja zapomniałam h asła :( I tak wyszło , że nie zrobiłam :( Wielka szkoda miałam chrapkę na `1 00sd oraz buty :D

    No , ale cóż GRATULUJĘ WAM DZIEWCZYNY !! A no i oczywiście DZIĘKUJĘ KAROLINIE (AnnDoll88)ZA ORGANIZOWANIE TAK CUDOWNYCH KONKURSÓW JAK MIĘDZY INNYMI TEN :D

    majeczka 89 72

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg co za pechowy dzień. masz ode mnie czarnego kota (: już wysyłam

      ad88

      Usuń
  5. WoW! nie spodziewałam się, że te buciki do mnie trafią :P wieelkie dzięki! i gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Graty! Och, dzięki Ann za prezenty♥
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje !
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda , za późno weszłam na bloga . Może i coś bym wygrała .;p .
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) I dziękuje bardzo za prezent ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponownie ja dostaję prezent? Bardzo dziękuję i gratuluję pozostałym zwycięzcom. ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze