sobota, 31 marca 2012

Ogłoszenie wyników + powód + Smutno mi

No dobra, więc dzisiaj ogłaszam wyniki. Powód jest taki, że Karolina
zadecydowała już ze mną nie współpracować i mnie ''zwolniła''.
Oto wyniki konkursu :
1 miejsce. (300 sd, torebka Sonii Rykiel) wędruje do.... uwaga, uwaga. 
 - jarus55
 
(Kliknij na obrazek)

2 miejsce. (150sd) wędruje do ... 
(Kliknij na obrazek)

No i ostatnie miejsce, czyli 3.(50sd) wędruje do ... 
(Kliknij na obrazek)
Gratuluje zwycięzcom ;)
(Jarus55 proszę o odebranie nagrody w moim starbazarze)
(Do reszty zwycięzców: proszę wystawić coś bazarze za wyznaczoną cenę z prowizją (56sd ; 167sd)

- - - Smutno mi - - -
No i nadszedł czas aby się z Wami kochani pożegnać ;/ Więc Papa i życzę Karolinie dużo szczęścia 
w prowadzeniu bloga. Już się pewnie tu nigdy nie pojawię, bo Karolina pewnie nie da mi
drugiej szansy. Więc serdecznie się z Wami żegnam.
PaPa
                                                                            Z poważanie,
                                                                                                          DominikaDomcia, Kamil


21 komentarzy:

  1. Gratuluje. Chciałam się teraz zgłosić. Myślalam, że termin byl do 1 kwietnia, a wyniki 2, a tu wszystko pojawilo się szybciej ;/ szkoda.
    Szkoda, że odchodzisz;/ ale nie rozumiem z jakiego powodu. Mógłbyś mi odpowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam nie wiem. Pewnie dlatego, że zrobiłem reklamy.

      Usuń
    2. Nie Kamil nie tylko dlatego i dobrze wiesz. Nie będę nic zlego pisała na twój temat więc może przemilczmy to z jakiego powodu?

      Usuń
    3. Co takiego zrobił Kamil? Chcę ci przypomnieć że ty też Karolino miałaś kilka wpadek.

      Usuń
    4. Dlaczego odchodzisz ? :(

      Usuń
    5. maja_kesha a ja ci przypomne ze to mój blog

      Usuń
  2. Naprawdę świetne prace, gratuluję ! ;)
    Szkoda, że już nie będziesz pisał.
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór Karoliny, nie mam jej tego aż tak za złe, ale muszę sobie trochę ograniczyć z nią kontakty.

      Usuń
  3. Jak dla mnie stylizacje ciekawe, ale zupełnie nie w moim stylu, zwłaszcza dwie pierwsze.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to już bez znaczenie. Ja i Karolina się już nie przyjaźnimy. Przyjaźń zmieniła się w nienawiść ;/

      Usuń
  4. Szkoda ze odchodzisz :(
    Niestety nie udalo mi sie a mam pytanie widzieliscie tez moja prace? wysylalam na e-maila :) Najbardziej z tych trzech podoba mi sie druga praca. Anndoll a ty szukasz nowej redaktorki?
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!Choć mi ta ostatnia ani trochę się nie podobała :/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulację zwycięzcom :) szkoda że już nie będziesz pisał blogu , Kamil .. naprawdę dobrze do prowadziłeś :) powodzenia w życiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Spodziewałam się, że to właśnie Piotrek wygra. Jak większość konkursów na różnych blogach. Brawo. Szkoda, że nie podaliście powodu odejścia. Zaczynałam lubić twoje posty. No cóż. Zegnaj! ;*

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje , miałam nadzieję , że coś wygram ale jak zwykle nic . Szkoda , że odchodzisz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) Szkoda, że już nie będziesz pisał, fajne były twoje stylizacje c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, szkoda... Moze się gdzieś jeszcze spotkamy. Co do konkursu to popieram wybór.

    Missmalinka21

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje.
    Szkoda,że już nie piszesz,ale cóż...Life is brutal.
    Jestem pewna,że najdziesz posadę na jakimś równie fajnym blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze