sobota, 31 marca 2012

Stylizacja Domci ;)





- - -
Podoba się ?

16 komentarzy:

  1. Czemu cały czas reklamujesz? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko chciałem zareklamować mój drugi blog. Ale to tylko 2 raz i już nie mam zamiaru już reklamować ;/

      Usuń
    2. też nie wiem czemu.. wgl tego ze mną nie uzgodniłeś

      Usuń
  2. Fajna stylizacja, tylko ,że z dkny i nie zrobie jej xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się tylko ten kwiatek , ale jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja, a kwiatek właśnie mi się podoba ; D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko, zarazem plażowo. Ciekawie się prezentuje, aczkolwiek do moich najulubieńszych nie należy. Pozdrawiam

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ;)

    ~Milapati

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna, doll ma śliczną twarz
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ... Nie wiem , może i nie tek po dłuższym patrzeniu na obrazek stwierdziłam , że jednak nie mój styl czyli jak dla mnie to tak pół na pół:D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ! Uwielbiam ten naszyjnik z DKNY ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Ach .... i ten naszyjnik z DKNY ... I ♥ IT!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie, a twarz Twojej MeDoll jest przepiękna ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze