sobota, 31 marca 2012

Info + coś jeszcze

Jak już wiecie Kamil przestał pisać na moim blogu, tego z jakich przyczyn zakończyliśmy współpracę wolałabym nie ujawniać dla jego dobra. Teraz tak, miło mi, że magazyn wam się spodobał (mimo, że sama nie do końca byłam z niego zadowolona, pierwszy i wgl). Nie wiem kiedy pojawi się następny ale już mam dla was można powiedzieć.. prezent, związany właśnie z kolejnym numerem magazynu. Pod tym postem możecie się zgłaszać, jeśli chcecie być na okładce, podpisujcie się swoim nickiem ze stardoll (wybiorę jedną osobę) + rozdam trzy darmowe reklamy blogów w magazynie (możecie pisać więc pod tym postem link do swojego bloga, którego chcielibyście zareklamować). Wyników nie podam, o tym kto wygrał dowiecie się oglądając kolejny magazyn.

Oczywiście najbardziej będę brała pod uwagę osoby, które komentują posty. A warunkiem koniecznym jest obserwowanie bloga.

Miłego wieczoru.

44 komentarze:

  1. A co mi tam, zgłaszam się xD Szkoda, że przestał pisać...
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zg :P szanse mam pewnie małe ale może będę miała farta XD
    monia129

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zgłaszam na okładkę + na darmową reklamę bloga we-design-stardoll.blogspot.com
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  4. o to i ja chce szkrabie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo, ciekawie się robi :D

    Jak wszyscy się zgłaszają, to ja też :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No szkoda ,że przestał niektore stylizacje mial ładne :)
    zglaszam się oczywiscie bo nawet ja sie chyba pytalam czy moge byc na okladce ;*
    klaudialigenza
    a blog : olkaklaudoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się zgłaszam. ♥
    Mój blog: bizarre-style.blogspot.com
    olga03

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się magdzina
    blog : fashion-by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam sie JagoodaAngel

    blog : stardoll-stylizacje-darmowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lollipop-ice7 : 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    Bloga nie chciałabym reklamować. Bardziej swoja lalę. Oczywiście jeśli jakimś trafem wybierzesz właśnie mnie ;*

    klaudynka016, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zglaszam sie :D nawet szkoda ze kamil odszedl ale tez dobrze ze ty powrtocilas do bloga :) wrocisz tez do stardolla ,czy chcesz miec dluzsza przerwe ??
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Milapati ;)

    Stardoll-in-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się ;) Chciałabym być na okładce :>

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się.

    madzasta

    OdpowiedzUsuń
  16. Zg się :)
    _carolciaaa

    stardoll-in-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze fajnie być na okładce. :D
    Bloga nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się
    anetka9995

    Zapraszam na bloga ze stardollowymi stylizacjami
    anetka9995.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się już doczekać kolejnego numeru ^^ Zgłaszam się do twarzy na okładkę, jak i również do darmowych reklam bloga(i-every-everything.blogspot.com)
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że już nie pisze :(
    Ciekawa jestem kolejnego numeru. Zg się do tego i tego.
    madebykusia.blogspot.com
    kusia109

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się.

    wardrobe-victory.blogspot.com

    XSaraXPaxtonX

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten magazyn jest naprawde fajny .Nie wiem co ci się w nim nie podoba moim zdaniem to jest super .;> i zgłaszam sie klaudys345 obserwuje bloga jako Klaudia ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Karolino :)
    jak już pisałam pod magazynem jest on FENOMENALNY ! podziwiam ile pracy musiałaś w niego włożyć !
    chciałam zaproponować by jednym z blogów w reklamie był mój - http://jesssslove.blogspot.com/
    nie wiem co Ty na to :) sama zdecydujesz tym bardziej, że jak widzę konkurencja jest wielka ;)
    pozdrawiam
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się.
    Mój blog : www.stardollfame-and-fashion.blogspot.com

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  25. Magazyn rzeczywiscie świetny, oryginalny przede wszystkim, ponieważ nie widziałam czegoś takiego jeszcze na żadnym innym blogu, a "artykuły" na nim świerze i przydatne, więc czekam z niecierpliwością na następny numer :D
    Zgłaszam się do okładki :)

    sylwia834

    OdpowiedzUsuń
  26. No to się zgłaszam.!;)
    Swojego bloga nie mam, robię tylko metamorfozy na jednym.

    OlussSia_24

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się ;)
    Blog: http://plotki-na-stardollxd.blogspot.com/

    MileyA2012

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny pomysł. Zgłaszam się, mam nowego bloga ze stylizacjami:
    sweet-antidote.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały pomysł! Bardzo podoba mi się 1 część tego wydania i z niecierpliwością czekam na kolejną część! To bardzo pomysłowe. Obecnie prowadzę bloga na temat mody i Stardoll. To: http://starbloggers-life.blogspot.com/ A mój nick na Stardoll to Miss.Jacksonka ... dziękuję i liczę na to, że mnie wybierzesz.

    PS. Masz talent do robienia stylizacji Karolino!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się!
    link do mojego bloga: http://kislowa-stardoll.blogspot.com
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłasza się ; )
    I doll i bloga; )
    Doll : (moja) o_ania_o
    Reklama bloga xstyle-stardoll.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    Blog: z-ostatniej-chwili.blogspot.com
    nazwa bloga: wiadomości z ostatniej chwili!

    Isiak

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się .!
    A bloga dopiero rozkręcam ale byłoby miło jakby pojawiła się jego reklama adres do niego to : http://stardollowo-lgois.blogspot.com/ pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wielka królewna wyrzuciła kamilka bo ma takie widzi mi się to że jesteś pupilkiem adminów nie oznacza że Ci wszystko wolno -=.==

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałeś coś takiego pisać ? Prosiłem CIę o to ?! Nie, więc po co piszesz?!

      Usuń
  36. Zgłaszam siebie i bloga we-design-stardoll.blogspot.com :)

    WiktoriaAvril

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze