czwartek, 25 grudnia 2014

con mis deseos a tu alma llegaré


7 komentarzy:

  1. Nie wiem o co chodzi w tytule, ale za to mogę stwierdzić że ta aranżacja i twoja dol są obłędnę. Ja dziś chciała coś zrobić, ale stałam się strasznie leniwa i brak mi pomysłów :C Moze potem mnie olśni. Za to Ty wróciłaś chyba z podwojoną siłą :D
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram zdanie powyżej. Wnętrze i doll wykonane z podwójną siłą. Po prostu genialnie. Kolory, szczegóły umieszczone we wnętrzu - uwielbiam!
    Proszę o więcej... :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wnętrze :o Chyba się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozostaje mi tylko zgodzić się z dziewczynami: wnętrze jest świetne, jedno z Twoich najlepszych.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 paczka sucharów
    400 g Nutellii
    500 ml śmietany 30%
    500 g serka homogenizowanego( ja daje taki niebieski twój smak piątnicy czy jakos tak )
    8 łyżeczek żelatyny ( ja mam taką zelatynę deserową i ją rozpuszaczam ale raczej 2 łyżeczki tylko)
    2 łyżki cukru pudru
    wiśnie z kompotu
    2 wiśniowe galaretki


    Przygotowanie ciasta zaczynamy od zrobienia „nutellowego” spodu. Najpierw dokładnie (!) kruszymy suchary, można to zrobić wałkiem lub w jakiś inny kreatywny sposób. Następnie do sucharów dodajemy Nutellę i mieszamy łyżką lub ręką, do całkowitego połączenia składników. Gotową masę przekładamy na blachę (wyłożoną folią spożywczą).

    Kolejny etap to przygotowanie masy serowej. Ubijamy śmietanę, gdy będzie sztywna dodajemy do niej serki homogenizowane i delikatnie mieszamy. W 50 ml gorącego mleka rozpuszczamy żelatynę i gdy ostygnie dodajemy do białej masy, również delikatnie mieszając. Przekładamy całość na warstwę nutellową i odkładamy do zastygnięcia.

    Galaretkę chyba wiesz jak zrobić :D Jak nie to polecam instrukcje z tyłu opakowania. I wiśnie to jak chcesz to mozesz ułożyc jak nie to nie. U mnie raczej nie lubią więc ich nie układam
    Pozdrawiam, spec od ciast :D 3siostry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze