wtorek, 23 grudnia 2014

But that's not really her style


6 komentarzy:

  1. :) Jestem pierwsza. Karolino bardzo fajne wnetrze, szczególnie podoba mi się wnetrze z pierwszego planu.

    OdpowiedzUsuń
  2. rozkręcam sie dopiero. to jeszcze nie jestem ja ;p zbyt długo nic nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jak ślicznie! Kocham takie kolorki. Czekam na więcej ;p Ja moze w święta coś stworze bo dziś już padam
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne, mi również bardziej podoba się pierwszy plan ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, pierwszy plan wygląda świetnie. Czekam na więcej :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy plan - klasyczny pokoik dziewczyny XXI wieku :) Stos książek i laptop. Tylko herbatki brakuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze