sobota, 28 czerwca 2014

Krzaczory


6 komentarzy:

  1. Ja uważam, że krzaczory są śliczne ! Ogólnie podoba mi się bardzo całość. Świetne jest to połącznie bieli, czerni i tej zieleni :D
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, jak pięknie...! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja równiez oceniam, że jest pięknie! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa, ja przeczytałam na początku karczochy, ale już zrozumiałe dlaczego tak czytam. Uwielbiam takie dodatki z roślin. Dodają one takiego nastroju i ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  5. baardzo mi się podoba :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna aranżacja: nowoczesna, ale bez przesady. Szczególnie podoba mi się obrazek z żaglówką, zza którego "wychodzą" gałązki.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze