sobota, 28 czerwca 2014

☆ ☆ ☆☆ ☆ ☆☆ ☆ ☆☆ ☆ ☆


8 komentarzy:

  1. Przepiękna podłoga i bardzo lubię ten kolor na ścianie. Czyżbyś zaczęła kontynuować blog ? ^^
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak :* dopóki siedzę w domu będę dodawala wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna aranżacja♥ Podobają mi się kolory i ogólnie cały pomysł. Ja chyba nie mam takiego talentu jak ty . Twoje pomysły są genialne ! I bardzo podziwiam to co robisz :D No i ciesze się, że chwilowo będziesz dodawać nowe aranżacje
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. masz super wnetrza i mnie nawet nie denerwuj takim gadaniem. nie bez powodu zostalas przyjeta na qof. nie kazdy sie nadaje

    OdpowiedzUsuń
  5. No coś tam umiem, ale nie to co Ty :D
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakowało mi Twoich aranżacji. Dobrze, ze wróciłaś:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, letnie wnętrze. Chętnie spędziłabym w nim wakacje. Bardzo podobają mi się drobiazgi: muszelki na stole, walizka na szafie.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze