wtorek, 1 kwietnia 2014

:/ :| :\ :/ :| :\ :| :/

Znów chyba powinnam zawiesić bloga, coraz mniej tu dodaję i przez szkołę [i nadrabianie zaległości + wszystkie inne 'cudowne, dodatkowe zajęcia'] mam mało czasu. Ostatnio robię kilka rzeczy jednocześnie i wszystkie z marnym skutkiem, bo tak po prostu byle jak.. aby tylko było..

Teraz do załatwienia mam tylko: Zakończyć konkurs na Ciekawszym, Doprowadzić do końca Modowych Rywali na QoF i wtedy już przyjdzie czas na to by pożegnać się ze Stardoll i niestety z blogiem :c

23 komentarze:

  1. Szkoda. :c Ale Ciebie rozumiem w 100% też niestety tak mam. Powodzenia Karolina!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia Klaudia. Miałam odejść i tak z Kamilem już za jakiś czas, wspólnie ;p Teraz widzę, że znów wszyscy fajni ludzie ppowoli się wykruszają ze stardoll to i na mnie pora

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolino ! Nie rób mi tego! A kto będzie podsuwał nam te wszystkie genialne pomysły , kto będzie dodawał tak cudowne aranzacje i motywował nas do tworzenia ♥ Z drugiej strony rozumiem , jednak uwazam , ze nie powinnaś rezygnować całkowicie. Mimo to , to jest tylko twoje decyzja i bedzie mi Cię bardzo brakować
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo szkoda, że odchodzisz. Jednak całkowicie Cię rozumiem, sam Stardoll pochłania sporo czasu, a co dopiero Stardoll + jeszcze blogi. Ja już parę razy kończyłam z sd, ale ostatecznie i tak wracałam. Mam nadzieję, że Ty też nie zakończysz na stałe przygody ze Stardollem. Bedzie nam brakować Ciebie i Twoich wspaniałych pomysłów!
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda,ale rozumiem Ciebie. Będzie nam Ciebie bardzo brakowało :c

    OdpowiedzUsuń
  6. no to prawda, coraz mniej osób zostaje. Eh :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie,to nie jest prawda.Powiedz że to głupi żart prima aprilisowy ;\
    Proszę nie odchodź! Musisz zostać,jesteś legendą!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj jest 1 kwietnia, prima aprilis :)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedz że to "prima aprillis" plis
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  10. Niee, nie odchodź. Bez ciebie to nie ten sam stardoll! :c
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio? Powiedz, że to żart na prima aprillis, bo jeśli nie, to się normalnie się potnę, zabiję, ożyję, zwymiotuję, powieszę, znowu ożyję, potnę i strzelę kulkę w łeb ;__;

    Sillybiedroncia

    OdpowiedzUsuń
  12. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Karolina nie odejdzie ;3 mrrr, ja ją zatrzymam ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem że to nie od nas zależy czy ty odnajdziesz czy nie ze Stardoll, ale próbujemy ciebie przekonać ze nie warto odchodzić na zawsze. Każdemu przyda się jakaś wolna chwila, czas na odpoczynek i wzięcie oddechu, więc mam nadzieję Karolino że nie zostawisz nas samych w tym świecie i wrócisz za jakiś czas :*
    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej to nie ładnie tak wrabiać ludzi, bo jest przecież prima aprilis. Ale i tak nie odchodź :<

      Usuń
  15. szkoda że odchodzisz :( nie komentuję bloga ale często na niego zaglądam, robisz przepiękne aranżacje i strasznie ci tego zazdroszczę :) nie wiem ile jest blogów o tematyce takiej jak Twój ale na pewno jest ich bardzo bardzo mało, a może w ogóle takich nie ma... ja na sd jestem około rok a ty już tyle lat szkoda że odchodzisz ale na wszystkich kiedyś nadejdzie pora :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  16. nie pozwalam ci odejść! Karolinko, stardoll bez Ciebie nie jest stardollem... :C

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze