niedziela, 30 marca 2014

Kotule zmarźlaki


10 komentarzy:

  1. Ciekawy tytuł, a co do wnętrza to bardzo ładne ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się wykonanie podłogi oraz dobór reszty kolorystyki ;D Całość wygląda ładnie , spójnie i przytulnie . Wszystkiemu uroku dodają kotki z przodu
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze kotki! Wnętrze jak zawsze piękne, sprawia wrażenie bardzo przytulnego :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe wnętrze.
    Jakie słodziutkie kotki! :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się.Panuje taki dziki haos.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi właśnie wszystko pasuje. Każdy detal jest dopracowany i interesuje mnie podłoga. Z czego ją zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie równiez się podoba,poza tym świetna kolorystyka-zresztą jak zawsze:) Kotulki słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna jadalnia, podoba mi się.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze