czwartek, 20 lutego 2014

To, co Karolina lubi najbardziej!


16 komentarzy:

  1. Piękna aranżacja, bardzo elegancka i w Twoim stylu :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsze pod słońcem! LOVE!

    OdpowiedzUsuń
  3. fakt,takie zestawy to jak twój znak rozpoznawczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze? nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sama/sam zrób coś specjalnego:P

      Usuń
    2. Nie rozumiem czemu to anonim pisze. XD Przecież normalne, że każdemu może się nie spodobać, każdy ma inne gusta :)

      Usuń
    3. Również nie rozumiem, a najgorsze jest to, że pewnie g.... umie, a się mądrzy.

      Usuń
    4. Ale ja nigdy sie nie kloce jak sie komus nie podoba. Zawsze mozna napisać swoje zdanie. Wole nawet od czasu do czasu jak ktoś mnie sprowadzi na ziemie zebym nie myslala ze wszystko robie super. Mozna podpisywać siw nickiem.. Spokojnie:)

      Usuń
    5. Dlatego właśnie się dziwnie, że ktoś pisze to z anonima ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam to w Twoim wykonaniu. Z rzeczy nudnych, robisz coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To widzę , że nie jestem sama . Też kocham takie rzeczy , a w twoim wydaniu jak zwykle mnie zachwyca ;-)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie rzeczy sa najważniejsze w pokoju :) Piękności po prostu

    OdpowiedzUsuń
  8. I to jest to co u Karoliny lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi bardzo się podoba. Uwielbiam oglądać takie rzeczy! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze i cudowne, znasz się na rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze