środa, 19 lutego 2014

Jadalnia+Salon


13 komentarzy:

  1. Świetna aranżacja, złożona, dość nowoczesna, ale przytulna. Bardzo mi się podoba!
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę słodzić, ale jest pięknie!!! Świetnie zgrane kolorystycznie, masz do tego dar umiejętności.
    Ja muszę wreszcie się ogarnąć i coś zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super! Jedynie ta czarna ściana coś mi nie pasi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, ale mam zdanie jak koleżanka wyżej - coś nie pasuje, jeżeli chodzi o tą czarną ścianę

    OdpowiedzUsuń
  5. Swoje aranżacje tworzysz w bardzo przyjemnych dla oka barwach. Bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej to jest genialne ! Zakochałam się w żyrandolu kolorowym . Całość swietnie się komponuje
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna aranżacja. Piękne są te lampy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, ale ta czarna ściana mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko pięknie ale... rower w jadalni o_O

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna aranżacja!
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadalnia ma piękne kolory i jestem nią zauroczona. W salonie nie pasuje mi tylko siedzisko niebieskie, tak jakby z innej bajki.
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę super! Lubię takie połączenia ;) Tak w ogóle to skąd ten rower? Można go gdzieś jeszcze kupić?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze