niedziela, 2 lutego 2014

Muszę się pochwalić moim awansem na QOF. Jeszcze przed chwilką miałam mieszane uczucia co do tego ale w tym momencie jestem zadowolona i wiem, że dam radę coś zdziałać dla tego bloga. 
Miałam w pełni poświęcić się mojemu wnętrzarskiemu blogowi ;c kocham mój blog. Na chwilkę wpadłam na Queens Of Fashion by coś dodać, Iwona powiedziała żebym została na dłużej. Zdążyła mnie powpisywać do redaktorów ;p A dziś jak przedstawiłam jej mój pomysł na taki większy projekt na blogu awansowała mnie :) Także od dzisiaj działam podwójnie => na dwa blogi. Trzymajcie za mnie kciuki i za moją głowę aby zawsze było w niej dużo pomysłów. I obserwujcie uważnie QOF bo szykuje się niedługo coś bardzo fajnego.

11 komentarzy:

  1. Kochana serdecznie Ci gratuluje . No i oczywiście nie moge doczekać się co pokażesz na blogu
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki, powodzenia , wierzę ,że ci się uda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam już na Qof :) SERDECZNIE GRATULUJĘ! NA PEWNO DASZ RADĘ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Bardzo się cieszę!
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm..Jak AnnDoll coś kombinuje to przeważnie wychodzi świetnie, dlatego zacznę częściej tam wchodzić ;)

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Już nie mogę się doczekać co wymyślisz. ;) ♡

    ma_rysiah1

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację! :)
    Może zacznę częściej odwiedzać tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze