niedziela, 2 lutego 2014


11 komentarzy:

  1. Ciekawe :) Podoba mi się ;)

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe :) Podoba mi się :) Co więcej powiedzieć? :)

    tional12

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mi się nasuwa słowo "ciekawe" jak na to patrzę i jeszcze nietypowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak popatrzyłam na to, to pierwszym moim skojarzeniem był prawdziwe wnętrze :) Wyglądało tak realistycznie że nie wiem. Ładnie bardzo i chętnie miałabym taki apartament na stardoll
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorów i ten cudnie ubrany manekin.. PIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna aranżacja , ja jednak chyba wolę jasne kolory
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pokój, ja też wczoraj przygotowywałam aranżację z tym obrazem:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę za pusto, brakuję mi czegoś

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu super pomysł! ;)

    ma_rysiah1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze