środa, 22 stycznia 2014

Trochę czerwonego, trochę zimowego


14 komentarzy:

  1. Domyślałam się, że coś stworzysz z nowych rzeczy. Wyszło pięknie. Podoba mi się pomysł z ozdobionym żyrandolem ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ♥
    Tak przeczuwałam, że kupisz tego jelenia :D Również zastanawiam się nad jego kupnem...

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry pomysł na połączenie czerwonej cegły z surowym betonem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ale biała ściana mnie troszkę drażni.

    CrazyMiley 8

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na apartament :) Fajnie wykorzystałaś ten kominek :]

    tional12

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita kolorystyka, muszę zabrać się za wnętrza. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podłoga jest świetna jak i ogólnie kolorystyka. Mnie też trochę przeszkadza ta biała ściana, warto by było przemycić jeszcze trochę cegieł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna aranżacja , no i ten kominek ♥♥♥
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie, czerwone elementy świetnie wyglądają
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. sprzedam konto na stardoll nazwa moncia1994 hotbuys i DKN nawet LE
    http://czekoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze