czwartek, 23 stycznia 2014

Słodko


12 komentarzy:

  1. Faktycznie sama słodycz ♥

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie aranżacje w takich kolorach . No i dużo poduszek , kokardek i ogólnie słodkich rzeczy
    Cudna aranzacja ♥♥♥
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, każdy detal dopracowany, a żyrandol sam w sobie cudowny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kocham aranżacje w takich kolorach♥ Ślicznie! :)

    tional12

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna kolorystyka ,ale wydaje mi się nie do końca przemyślane i dopracowane...

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi tu nie pasuje i to chyba jest żyrandol :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory mnie kupują! Jestem zauroczona pomysłami na kwiaty, dodatki, widok za oknem i inne detaliki ;) Ale co tam robi ten żyrandol i tak ciemny obraz?

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie, ale zmieniłabym widok za oknem na coś zimowego
    sunflower

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze