sobota, 11 stycznia 2014

Blogowe Kalambury

Kurnik.pl – Kalambury
Pokój: Wojciechowo
Stół: 801
Na szybko Link (powinien działać)http://www.kurnik.pl/kalambury/#801
Startujemy!!!
Dla zwycięzców będą nagrody!

♡ Zapraszam wszystkich chętnych do gry! ♡

Jeśli chcesz mieć szansę wygrać nagrody, a twój nick na kurniku różni się od tego na Stardoll – wpisz je oba w komentarzu pod tym postem. Żebym mogła się zorientować kto jest kim. 

- nie wiem jeszcze do której potrwa zabawa, zobaczymy ile czasu będzie nam się chciało grać. Jeśli nie zdążyliście na 17:30, można zawsze dojść do zabawy w trakcie jej trwania!

EDIT: Dzięki za grę :) Gratuluję zwycięzcom!

20 komentarzy:

  1. mój nick : pyska00
    na stardoll : MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  2. nadirka na kurniku i stardollu

    OdpowiedzUsuń
  3. na kurniku - LandyGlamour1
    a normalnie: LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  4. Na kurniku: klamar33
    na stardoll: klamar33

    OdpowiedzUsuń
  5. na kurniku: zoyeczka
    na stardoll: zOyeczka

    OdpowiedzUsuń
  6. mój nick: emmagilbert
    stardoll: .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde miałam wpaść , ale usnełam i przespałam całą sprawę . Ale gratuluje wygranym
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za zabawę i gratuluję zwycięzcom :) Oby więcej takich akcji Karolino - było świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja dziękuję bardzo za świetną zabawę oraz nagrodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję ,że jeszcze kiedyś też w to zagram

    OdpowiedzUsuń
  11. Się zaczytałam i zapomniałam :C No nic, innym razem

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, z tego co czytam, zabawa była wspaniała. Gratulacje dla zwycięzców.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam dostępu do komputera :\ Żałuję, ale czekam na kolejne zabawy blogowe. Gratuluję zwycięzcą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło było zagrać i nauczką dla mnie będzie nauka szybkiego pisania na komputerze ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze