sobota, 11 stycznia 2014


14 komentarzy:

  1. dużo lepiej niż to po poprzednie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą tapete . ale zawsze zakrywam wieszaczki ;p
    b. ładny bukiet na parapecie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi się to podoba :3 Chyba zakochałam się w tym ;d Uwielbiam styl barokowy i te kolory, beż i fiolet. Mam w takim samym stylu mieszkanie urządzone.
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kompozycja na parapecie.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Lewa część jest świetna, praw już niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor mocnej fuksji we wnętrzu w tym stylu to doskonały pomysł. Pudrowy róż we wnętrzu obok tez fajnie wygląda, ale brakuje mi tu jeszcze czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kącik z lewej bardzo mi się podoba, ale reszta.. pusto. Średnio wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest piękny <3 Naprawdę aranżacja robi wrażenie, nie jest przesadzona, nie jest w niej również niczego za mało. Ładna, nie ma co.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze