piątek, 13 grudnia 2013

Prezenty rozdane

W wyborze prezentów warto było zasugerować się ich wielkością ;) W największym pudełku kryły się meble do apartamentu. W pierwszym było 200sd, w trzecim ze słodkim psiesieczkiem było 300sd. Przynajmniej dla mnie oczywiste że w mniejszym będzie kasa, w większym większe rzeczy; większa suma tam gdzie słodki piesek ;p (moja logika jest powalająca wiem)

Prezent Nr 1 [200sd] otrzymuje: klaudialigenza
Prezent Nr 2 [meble, dodatki z SuiteShop] otrzymuje: minerwaaa
Prezent Nr 3 [300sd] otrzymuje: Sunflower

Wybierając zwycięzców kierowałam się tym, czy komentują oni blog. To chyba nie byłoby okej gdyby wygrała osoba która nigdy nie komentowała bloga a zgłosiła się po prezent lub taka która jedynie gdy coś rozdaję skomentuje post. Także dziękuję bardzo za obserwowanie i komentowanie :) 

Do wygranych sd należy dodać prowizję i za taką cenę wystawić mi coś w sb i zarezerwować. Nagrody są do odebrania przez dwa dni - jak zawsze. Prezenty z SuiteShop zostały już wysłane.

12 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Wielka pula nagród. Znów komentarz kończy/zaczyna się- spróbujemy następnym razem.
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ale się cieszę! Bardzo dziękuję!:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://img845.imageshack.us/img845/2240/d0bt.png

      Usuń
  3. Gratulacje! Super, że wam się udało! ma_rysiah1

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje logika powalająca ;-) Gratuluje zwycięzcom
    33siostry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciebie tez chciałam nagrodzić :c ale już miałam osobe na ten prezent :c

      -karo

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi może następnym razem się uda ;-)
      3siostry

      Usuń
  5. wow! niesamowite tyle rzeczy mi dałaś! Najbardziej dziękuje za czarna sofę! Jestem bardzo zadowolona, że wybrałam właśnie ten prezent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację :))
    Ja wybrałam trójkę, bo mnie ten piesek zauroczył, hahah :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze