niedziela, 15 grudnia 2013

Inspiracje i moje jakieś tam przemyślenia

Mam dla was trochę świątecznych inspiracji. Ozdabiałam dziś ciastka (chociaż i tak nie dotrwają do świąt) i dekorowałam swój dom, a wszystko ze świątecznymi piosenkami w tle - także i tu dam trochę tego właśnie klimatu.



Zajmowanie się blogiem wymaga trochę czasu, trzeba przecież skomponować wnętrze, zrobić zdjęcie i później je tu wkleić. A jestem jedyną redaktorką na tym blogu więc wszystko spoczywa na mnie. Stąd znów moje lenistwo i brak chęci.. Nie będę robiła castingu na redaktora bo znów przyjdzie ktoś na niecały miesiąc i znudzi się i odejdzie. No i oczywiście nie ma na świecie mojego klona, który by miał identyczne pomysły na wnętrza jak ja :c [przynajmniej jeszcze nie spotkałam takiej osoby]. Oczywiście na Stardoll roi się od uzdolnionych osób i wiele z nich chętnie odwiedzam, podobają mi się ich style. Myślę, że grając tak długo wypracowałam także i swój własny, taki rozpoznawczy styl.  No cóż.. od pewnego czasu posty pojawiają się głównie w weekendy - chociaż też nie zawsze, mam nadzieję  że nie macie mi tego za złe.

Foto: favim.com

16 komentarzy:

  1. W pełni Cię rozumiem, ja też nie mam czasu na stardoll i blogowanie tak jak dawniej. Mam jednak na dzieję, że całkowicie nie zrezygnujesz z pisania postów. Ten blog jest naprawdę jedyny w swoim rodzaju. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolino, pewnie, że nie mamy Ci tego za złe. Masz wenę, wklejasz, a my podziwiamy i aby tak dalej. Ja zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne dawki Twoich inspiracji i aranżacji.
    A tematyka aranżacji wnętrz jest trudna i niełatwo zrobic coś w 5 minut. Zawsze przecież w przypadku braku czegoś nowego można wracać do archiwalnych Twoich artykułów i nasycić się ich pięknem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia *-* Tak blisko do świąt, a śniegu nie ma. Nie ma śniegu- nie ma tego nadzwyczajnego klimatu. Tak czy tak się cieszę, że święta tuż tuż:)
    Nie przeszkadza mi to, że aranżacje pojawiają się tylko w weekendy. Lubię tak czekać na coś, wiem, że będzie to coś innego. Wolę zobaczyć raz w tygodniu dobry post, aniżeli 20 o niczym. Rozumiem, że nie masz czasu, ja również posiadam go niewiele. W tej chwili czytam książkę (na jutro xd)- zostało 350 str. :O

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  4. och, szkoda, że posty bd rzadziej, chociaż doceniam to, iż w ogóle masz czas cokolwiek dodawać :) W każdym razie czekam na twoje kolejne inspiracje, chociaż nie zawsze mam czas je komentować.

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde napisałam długi komentarz i jakiś error się pojawił. Rzal ; p w każdym razie cb rozumiem i jak zwykle czekam na twoje cudne i inspirujące mnie zawsze aranżacje.
    - Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Karolino ja bardzo się ciesze , że w ogóle prowadzisz takiego bloga , na którym zawsze mogę znaleźć siewtne inspiracje . Mimo , że twoje posty pojawiają się rzadko to i tak czekam zawsze z niecierpliwoście
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś będę miała białą choinkę, ale zadowolę się i zieloną. Jeśli chodzi o ciastka to znam ten ból i od paru lat piekę je kilka dni przed świętami bo potem ich już nie ma:D

    OdpowiedzUsuń
  8. W pełni Cię rozumiem i podziwiam, że co tydzień tworzysz coś nowego. Ja od prawie roku nie zrobiłam nic konkretnego w swoim apartamencie (choć wynika to też pewnie z braku pomysłów i talentu)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem,nie każdy ma chęci. Przecież tobie też może się nie chcieć. ;))) Śliczne inspirację. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem, masz racjonalne podejście. Inspiracje są śliczne.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęściara z ciebie ;* U mnie jeszcze jest sprzątanie w domu i nawet choinki nie ubraliśmy :c Ale mam niezłe pomysły na temat mojego pokoju w czasie świątecznym.
    A w sprawie blogu to ja myślę że nie znajdziesz drugiej takiej osoby jak ty. Może tam jest jakaś szansa na milion tylko trzeba tej osoby szukać xd

    Obrazeczki cudne - najbardziej podobają mi się te małe choineczki w słoiczkach *.*

    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja Cię doskonale rozumiem. Czasami nie mam nawet czasu, aby wejść na komputer i na blogi, by sprawdzić co tam się w ogóle dzieje. A co dopiero powiedzieć o komentowaniu czy pisaniu.
    Jednak mam nadzieję, że dalej - przynajmniej raz na tydzień czy dwa tygodnie - pojawi się jakaś Twoja aranżancja, bo bardzo je lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuj się. Ważne, żebyś w ogóle dodawała posty:) Wierze w ciebie :)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  14. mi tam pasują posty w weekendy. Uważam ,że dobrze jest tak jak jest.
    PS.
    ja dzisiaj ,zaraz zabieram się za wypieki

    OdpowiedzUsuń
  15. Garstka świątecznych inspiracji- przyda się
    Swoją drogą, może to nawet lepiej, że prowadzisz ten blog sama. Może przez to posty pojawiają się rzadziej, niż gdyby był jeszcze ktoś, ale za to jest tu jedynie Twój delikatny styl, nie ma sensu go mieszać z innym. Taki urok tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przestawaj pisać tylko aby:) Z wielką przyjemnością przeglądam Twojego bloga.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze