piątek, 1 listopada 2013

Sweet Dreams


Miłej nocy i słodkich, różowych snów wszystkim!

9 komentarzy:

  1. Nareszcie nowe posty! Bardzo się cieszę. Aranżacja jak zwykle słodka i urocza, podoba mi się.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna zaskakująca aranżacja. Jest slodka, ale nie przesadnie. Jedyną rzeczą, do której nie jestem przekonana to fioletowe emm... nie wiem jak to się nazywa:) Zamieniła bym je na takie same cosie, tylko beżowe. Poza tym podoba mi się bardzo, jak z resztą każda Twoja aranżacja.

    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, prwwdę mówiąc nie spodziewałam się, że od razu będą różne aranżacje, jedna po drugiej. Jest słodko i miło, lecz ja dopiero o poranku, a raczej to już dzień:) Pięknie to wygląda, nie wiem skąd masz te słodkie kokardeczki. Bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokardki to nie ozdoba z suiteshop tylko akcesoria z jakiegoś sklepu chyba na głowęmedoll miało się to ubierać. Pewnie też taka gdzieś tam masz ;)

      -k

      Usuń
  4. Nie wiem co powiedzieć. Nie zgadzam się co do tego, żeby fioletowe motylki zamieniać na beżowe, bo straciłoby to smak i w ogóle. Jest genialnie. Wspaniale wykorzystałaś lampe/y jako stolik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, zakochałam się <3 Kocham takie kolory i takie aranżacjie , to całkowicie mój gust . Uwielbiam połączenie bieli zarówno z błekitem jak i z różem . A twoje połącznie jak zawsze jest genialne i już czekam z niecierpliwością na kolejne posty i aranzacje
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie ! :) Karolino jak zwykle pokazałaś na co cb stać kochana ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Another room with WOW factor =) I love you color schemes. And it feels like this is a really verstible decor, because it would all still work if a person wished to replace the purple with a different color to match season, mood, personality, etc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż nie lubię różowego za bardzo to i tak bym chciała mieć taki pokój :*

    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze