piątek, 1 listopada 2013

Aranżacja


8 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że jestem zaskoczona. Jeszcze nie widziałam takiego pomysłu na okno. Wielki plus dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay new post :D Wow it's so beautiful, and I adore the flashes of pastel pink scattered about the room, they soften the color scheme and add feminine elegance to the room <3 Love the windows and the lace detail on the little tables too!
    illumi_zaoldyek

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolino tryskasz pomysłami- pięknie to wyszło. Widok za oknem i samo okno wspaniałe. A wnętrze w salonie tez pięknie się zapowiada widząc skrawek części całości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow , cudowna aranżacja . Powiedziała bym nawet , że taka bardzo klimatyczna . Bardzo podoba mi się pomysł na kraty (?) w oknach . Tak jak już koleżanka wyżej wspomniała nie widziałam jeszcze takiego pomysłu nigdzie . No i oczywiście bardzo się cieszę z nowego postu , bo brakowało mi twoich aranżacji ;-)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda! Aranżacja jest bardzo realistyczna, odeszłaś trochę od swojego stylu, ale przyniosło to świetne rezultaty. Czekam na kolejne wnętrza.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz, gdy zobaczyłam aranżację pomyślałam "WOW"- słusznie. Okno zaskakuje, nigdy jeszcze takiego nie widziałam. Reszta elementów idealnie do siebie pasuje. Róż świetnie się tu prezentuje. Jest subtelny, ale jednak ociepla i ożywia cały pokój. Nie ukrywam, że bardzo mi się podoba. Aranżacja nie jest przesadzona, wszystko się uzupełnia.

    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Wnętrze ma bardzo fajny klimat i jest cudne ! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze