czwartek, 1 sierpnia 2013

Przytulnie, domowo, kolorowo... + Prezent

Oglądając różne apartamenty na Stardoll coraz częściej widuję takie, które zostały urządzone w nowoczesnym, prostym i "sztywnym" stylu. Mam tu na  myśli duże przestrzenie w których znajduje się tylko kilka mebli, zero dodatków małych duperelków, wszystko pod jeden lub max 2-3 kolory. Co prawda jest to jakiś pomysł, niektóre z nich są naprawdę bardzo ładne i aż miło popatrzeć; jednak to nie jest to do czego jestem przekonana. Dla mnie wnętrza (nawet te Stardollowe) muszą wyglądać na zamieszkane, muszą być przytulne. Co do kolorów też bym nie przesadzała i nie robiła tęczowych pokoi ale można ograniczyć się do 5 kolorów zamiast do 2. 

Prezent - wystarczy skomentować post i podpisać się stardollowym nickiem a jedna wylosowana osoba otrzyma bluzkę LE (tylko dla obserwatorów bloga). Wyniki w kolejnym poście. (: Miłej nocy wszystkim!

24 komentarze:

  1. miałam lampkę przykryć kwadrata mi na dole ;p zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z lampką też jest dobrze :)
    Mi bardzo się podoba. Jak sama napisałaś "przytulnie i domowo". Nie jestem tylko troszkę przekonana do dywanu, ale nie razi to tak bardzo w oczy.

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba aranżacja! Pięknie i kolorowo. Chciałbym się dowiedzieć z jakiego sklepu pochodzi ten biały łoś? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu, świetne zestawienie kolorów. Świetne zestawienie poduszek na białym fotelu.

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, jedyne do czego mogę się przyczepić to głowa łosia w ramce :). Jest bardzo przytulnie, a kolorystyka genialnie to podkreśla.
    Pozdrawiam, WiktoriaAvril (obserwuję z konta Google+)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie zgadzam się, ze jest dużo wolnej przestrzeni w niektórych apartamentach na stardoll. Pokój pokazany powyżej bardzo mi sie podoba :) Moim zdanie dobre zestawienie kolorów + wszystko ze sobą współgra :)

    Agga

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze powiedziawszy nie wiedziałam, że inspirujesz się realnymi wnętrzami, to co stworzyłaś jest cudne! :)
    Tworzysz piękne aranżację, bardzo miłe dla oko,a ta mi się wyjątkowo bardzo podoba, a trudno mnie zadowolić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się zgodzić, że w niektórych apartamentach jest za dużo wolnej przestrzeni, świeci pustką. Jednakże zdarzają się takie, do których nie potrzeba zbyt wielu dodatków, bo same w sobie są świetne. To rzadki widok, ale zabierające dech w piersiach.

    A wracając do Twojej aranżacji...Świetna! Dobrze zestawione kolory, jest przytulnie, a najbardziej spodobał mi się ten biały łosoś i połączenie poduszek na fotelu :)

    Cukiereczek1211

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też lubię kolorowe wnętrza, właśnie zabieram się za remont swojego apartamentu, na razie mam projekt na kartce
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja bardzo lubię minimalizm ,pustkę i przestrzeń. Jednak aby takie wnętrze dobrze wyszło na zdjęciu,czy na SD trzeba dużej wprawy i wyczucia. Po za tym nie każde "puste" wnętrze to minimalizm. Lubię zestawienia monochromatyczne, chociaż zgodzę się,że wprowadzenie kilku kolorów potrafi zdziałać cuda.
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wnętrze zresztą jak zawsze . Ja nie za bardzo lubię zbyt kolorowe pokoje , lubię bardziej stonowane odcienie jednak co do drobiazgów to mam hopla . Kocham wszystkie pierdółki , ponieważ one naprawdę nadają wnętrzu klimatu . Tak jak sama piszesz u wielu osób brak tych właśnie akcentów , które nadałyby charakteru wnętrzu ;-)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiscie wole raczej Twoje pokoje - dopracowane ze szczegolami, 'krolewskie', ale przytulne. Ten tez nie jest brzydki, ale jakos tak nie przypadl mi do gustu :)

    Doll ma fajna mine, haha.

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój pokój wygląda identycznie jak na obrazku :) Masz wielki talent do dekorowania wnętrz :) Ogólnie bardzo mi się podoba :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  14. I takie jest właśnie to wnętrze-zamieszkalne i prztulne, bardzo mi się podoba :) Ja przy urządzaniu zawsze boję się, że przesadzę z dodatkami więc bardzo się ograniczam xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja także wolę przytulne wnętrza ,które nie są pustką. Wnętrza ,ktòre mają np. Samą zwykłà kanapę i stolik są nudne.

    Twoja cudowna, przytulna aranżacja jest niesamowita z chęcią w takim pokoiku bym zamieszkała ;*

    Buziaki Klaudia/klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam lubię takie minimalistyczne pokoje, jednak większą rękę widać w tych dopracowanych które robisz. Ten mi po prostu do Ciebie nie pasuje, ale jest ładny!


    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pokój :D ja też jestem za tym żeby dodać pomieszczeniu tego ciepła ; ) podobają mi się takie pokoje urządzone nowocześnie, ale ja jestem przyzwyczajona do "chaosu" domowego ; )

    Dorisx33

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten pokój jest naprawdę ładny,te poduszki.Ślicznie.Bardzo lubię takie wnętrza.

    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  19. Great room! I really like the colour you used :). - Applemartini

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się podobają równie tak samo wnętrza minimalistyczne i te przytulne, kolorowe :)
    Fajnie, że nagroda to ubranko :D


    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak, że lubię jak w pokoju coś się dzieje ;)) Zawsze gdzieś wcisnę jakiś mały detal ;D Wnętrze jak zwykle śliczne ;3 (wyjeżdżam w niedzielę na 2 tygodnie i nie będę miała przy sobie laptopa więc nie będę odwiedzała bloga ;(( Ale jak wrócę będę miała dużo do nadrobienia ;D)

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację, ale myślę, że sami admini się do tego przyczyniają. Małe duperelki nadają charakteru, ale nawet one nie kosztują mało. Chciało by się robić takie śliczne przytulne wnętrza, ale sd brak.

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  23. jak ja lubię taki duperele, sama mam ich pełno :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze