niedziela, 28 lipca 2013

Arabic + info

Sądząc po reakcjach ostatni post was zaskoczył. A ja przecież już od dawna pisałam, że za komentowanie będą prezenty i prosiłam byście podpisywali się nickiem ze Stardoll. Prezenty to nie tylko przedmioty z SuiteShop-u ;) a także sd! Wszystkie wygrane na moim blogu zawsze są podawane w kwocie jaką wygraliście - także należy do nich dodać jeszcze prowizję gdy rezerwujecie rzeczy w  Starbazaar.
Wakacje to czas, gdy wyjeżdzamy w różne miejsca, poznajemy inne kultury, podziwiamy piękne krajobrazy. Oraz kupujemy pamiątki, które później zdobią nasz dom. Na Stardoll nie mamy możliwości wysłania naszej medoll na wakacyjną wycieczkę ale możemy za to kupić przedmioty, dekoracje używane w innych krajach i użyć je podczas meblowania wnętrz.

21 komentarzy:

  1. Fajne inspiracja ;)
    Wnętrze również mi się podoba, w szczególności obraz.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wykonałaś, nigdy bym nie pomyślała, że środkowe dekoracje pochodzą ze stardoll. Musiałam sie ostro przyjżeć:) Super!
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie ! Jestem pod ogromnym wrażeniem . Zawsze twoje aranżacje są idealnie wykonane.

    A tak po za tym jestes strasznie hojna :*

    Buziaki klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  5. wygłada to bosko.świetnie dobrałaś dodatki i stworzyłaś arabski klimat.Szczerze to na początku nie zauważyłam,że środkowy obrazek jest ze stardolu.Wielkie brawa.*_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście to nie mój styl , aczkolwiek podoba mi się . Kocham takie klimatyczne wnętrza i poduszki ( je w szczególności , wciskam je wszędzie gdzie się da ) . Faktyczne trudno zauważyć że środkowa inspiracja jest ze stardoll
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm... całkiem dobry pomysł ^^ uwielbiam ogladać filmy różnej narodowości ;D ładne aranżacje jednakże za mało jest rzeczy w takich stylach na stardoll. Mogliby zaprojektować więcej rzeczy w innych stylach ;)
    xxlena4444xx
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie, inspiracje obok są strasznie podobne do wersji stardoll'owej.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem, dzieki za wprowadzenie w 'nagrody' ;)

    Slicznie! Uwielbiam orientalną kulturę: turecką, arabską itd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się środkowy screen, ten kot nadał magii całej aranżacji ;)

    anetka9995

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba spodobał ci się ten kotek bo już drugi raz widzę go chyba na blogu ;)) W sumie się nie dziwię, przecież jest taki słodki!! ♥ Fajny pomysł żeby wnieść do apartamentu naszych doll troszkę innych kultur ;D

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  12. It has been awhile since I've been on Stardoll! I hope you remember me! Off to read through some of your posts I have missed the last few months! - Applemartini

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny szezlong, z tymi poduszkami prezentuje się rewelacyjnie; ja dodałabym jeszcze jakąś tkaninę na ścianę
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny obraz! Uwielbiam pokoje w takim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. Twoje aranżacje są zawsze piękne, więc po co pisać to po raz kolejny. Ja niestety nie przepadam za takim zdobieniami, ale jak patrzy się na ten malutki fragment aranżacji, chce się mieć cały taki apartament. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Realistyczne ;o
    Myślałam, że to jest zdjęcie prawdziwej aranżacji :D

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepadam za orientem ,ale doceniam jego walory wizualne.
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przepadam za takim stylem ale aranżacja jest ciekawa
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe wnętrze ^^

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze