czwartek, 18 lipca 2013

Usprawiedliwienie

Chyba jestem wam winna jakieś wyjaśnienie, znów nieregularnie pojawiają się posty na blogu. Blog nie jest zawieszony i nadal działa. Chciałabym tu dodawać codziennie nowe aranżacje ale niestety mój stan zdrowia mi na to nie pozwala, nie mam siły by cokolwiek nowego wymyślać; bywa że nie mam siły nawet siedzieć. W miarę moich możliwości będę dodawała wpisy; tylko proszę nie miejcie mi za złe, że nie jest to codziennie.
Uwielbiam tego bloga i kocham dekorować wnętrza na Stardoll. Trzymam to konto tak na serio tylko dla tego właśnie. Chciałam je sprzedać|oddać|usunąć ale wtedy nie mogłabym układać tych wszystkich mebli i tworzyć nowych pokoi a na końcu pokazywać wam i pytać o wasze zdanie na ich temat.
Na blogu pisze jeszcze Kamil chociaż on teraz żyje chyba wakacjami no i dobrze (: i tak jest kochany i zawsze mogę na niego liczyć. Rozmawiałam z nim nawet na temat magazynu AD88 - ale to dopiero jakieś takie plany na dalszą przyszłość. W tej chwili raczej to niewykonalne.

Trzymajcie się, miłego wieczoru! Nie obrażajcie się i odwiedzajcie bloga (:

7 komentarzy:

  1. Nic nie szkodzi , sama z resztą rozumiem bo często jestem gościem w szpitalach ;-) A co do twoich aranżacji to jestem gotowa długo na nie czekac , poniewaz są genialne i często się na nich wzoruję
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwiedzam, odwiedzam :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  3. ;/ Zdrowiej szybko! ;3

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze