czwartek, 18 lipca 2013

Kocyczki|Dywaniczki

Koc z dywanu - to dzisiejszy temat postu. Okazuje się, że ze Stardollowych dywanów można uzyskać ładne pledy/kocyki - a wystarczy je tylko położyć na sofie i ułożyć obok kilka poduszek  i innych dodatków.


 
I znów wyzłotak w jasnych barwach, delikatnie i słodko - czyli to co AD88 lubi najbardziej. Mam nadzieję, że pomysł z dywanem przypadnie wam do gustu. Myślę, że to dobre rozwiązanie gdy sofa jest w jednym kolorze, a chcemy ją trochę ożywić i dodać coś więcej niż same poduchy. A może macie więcej pomysłów na wykorzystanie dywaników?

16 komentarzy:

  1. bez rewelacji, temat wyssany z palca :c

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się właśie podoba. Wnętrza jak zwykla boskie a pomysła na dywany jako koce bardzo fajny ;-) Kocham takie dodatki , wnętrze od razu nabiera fajnego klimatu
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda, mi równiez sie podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł. Wygląda to stylowo. bandzior95

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł i kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie fajny pomysł :) Bardzo ładnie ci wyszło :*z dywanikòw można wykonać np. Jakieś szafki lub stoliki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie fajny pomysł :) Bardzo ładnie ci wyszło :*z dywanikòw można wykonać np. Jakieś szafki lub stoliki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza aranżacja - świetna!

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  9. B. mi się podoba ;))
    Może skorzystam ;D

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, 1 i 2 najbardziej mi się podoba. Biały dywan w roli koca wyszedł świetnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe - wszystko fantastycznie :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł! Sofa staje się od razu jakaś ciekawsza. Najbardziej podoba mi się wykorzystanie dywanu na trzecim obrazku. Ja z dywanów tworzyłam tylko łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żyrandol na pierwszym zdjęciu wygląda rewelacyjnie po prostu ;o
    Drugie zdjęcie jest mega *.*
    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze